This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Ham-der

Hej..
    Du kan kigge på http://www.adventureheart.dk side for at få inspiration, til hvad man kan lave.. Det har jeg tydligere gjort.

Anonym josefine_la

Hej allesammen..
    Jeg er en 19-årig pige, der skal rejse sammen med min bedste ven, og jævnaldrende dreng til Ecuador her til den 1. februar 2009. Vi har bestilt en 24 dages rejse igennem landet med GAP rejser.. men når denn tur er slut har vi stadig lidt over en måned i landet..
    Derfor vil jeg høre om i har nogle forslag til attraktioner. Personligt vil jeg rigtig gerne svømme med delfiner, snorkle og lære at surfe!? Nogle forslag til steder hvor dette kan lade sig gøre?
    Derudover vil jeg gerne vide om det er nødvendigt at tage et telt med? Regner selvfølgelig med at skulle på på hostels. men har lidt et indtryk af at der indimellem ikke er mulighed, eller også er man ikke i nærheden af hostels
    håber at få svar
    mvh josefine 🙂

Anonym Anonym

Hej
    Tusind tak for svar! Lyder rigtig spændende, glæder mig så meget til at jeg skal afsted!!
    Mange tak for hjælpen!

Anonym mie

jeg var alene pige i ecuador for ca 1 år siden, havde 3 mdr i landet, hvoraf jeg brugte halvdelen af tiden på sprogskole i Quito, hvilket klart kan anbefales..
    men fantastisk land i har besluttet jer at besøge..
    der er masser af hostels alle steder, så synes det ville være dumt at tage telt med. det koster ca 5 dollar pr nat på et hostel, så jeg synes ikke det er det værd at slette på de ekstra kilo..

hvis i ikke har i planerne at besøge galapagos, så få det ind i planerne. og hvis i ikke har råd så få råd. det er seriøst hver en øre værd..
    ellers så planlæg resten når i er der ovre. det fantastiske ved Ecuador er at du ka skifte omgivelser som du skifter humør. du ka hurtigt bevæge dig fra den ene side til den anden, og dermed skifte totalt landskab.. og i kommer til at møde masser af backpackere som har gode råd til hvad i skal se og ikke se. så drop planlægningen, og ta det som det kommer..

Men glæd jer. det er et fantastisk land, med den sødeste befolkning. dog er det en fordel at kunne blot en smule spansk..
    puha, det blev mange oplysninger, håber ikke det blev for rodet.. jeg tror at min pointe er: bare tag afsted, i Ecuador er der stort set ikke noget som kan gå galt..
    god rejse

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account