This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym danielnormanlassen

Hej folkens:)
    Jeg skal på en sprogrejse her til sommer, jeg skal til Ecuador, Quito og være i en måned.

Jeg ville forhøre mig om nogle havde erfaringer med ture til galapagos med det hele (cruise, fly, osv).

Er det billigt at leve i Quito, i forhold til hvor mange lommepenge man skal have med.
    Og er der evt. ting man skal passe på i Ecuador (Quito).
    Håber i kan hjælpe 🙂

Mange hilsner Daniel L.

Anonym Ane

Hej Jeannie
    Hvor og med hvem skal du arbejde frivilligt på Galapagos? Jeg skal selv derned engang mellem okt-dec – alt efter hvornår vejret er bedst til det.
    Og at arbejde frivilligt er bestemt er billigere måde at rejse på:)

Hej det lyder spændende.

Overnatter du så privat på øen hos familier eller?

Jeg overvejer 3 dage til Galapagos, bare for oplevelsen men vil se på det 🙂

Anonym jeannie christiansen

Hej Daniel
    Jeg skal selv afsted til sommer fra july-aug. Jeg har købt en flybillet til Galapagos den kostede 480 dollars retur. På Galapagos skal alle betale 110 dollars som mest går som donation til øerne.
    Cruisene er ret dyre og koster fra 1000dollars og op. Jeg har valgt at arbejde som frivillig og i min fritid tager jeg forskellige endagsture rundt til øerne som koster mellem 50-150 dollars. Jeg har læst mig frem til at leveomkostningerne i Quito er ret lave. Et måltid på en restaurent koster fra ca. 4 dollars. En bus til Bano koster 6 dollars.
    Håber du kunne bruge det, og hvem ved måske ses vi dernede.
    Hilsen Jeannie

Anonym Anonym

Alternativt kan du vente med at booke et cruise til du er i Quito og så gøre det få dage inden cruiset afgår. Jeg var i Quito for to år siden. Jeg fandt nogle last minute tilbud på cruise på nettet mens jeg var dernede, hvor jeg kontaktede bureauet og bookede cruiset. Jeg gennemførte betalingen dagen før cruisets afgang. Mener jeg gav 485 eller 495 dollars for mit fire-dages cruise, hvilket var under halv pris af, hvad mange andre på samme båd havde givet, fordi de havde bestilt i god tid. Det er i hvert fald en mulighed, hvis cruiset ikke skal foregå på en specifik dato. Jeg købte også flybilletten i sidste øjeblik sammen med cruiset og den kostede 425 dollars.

Tak for de gode råd 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account