This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym camilla_poulsen

skal en uges tid på ferie i edingburg. jeg vil gerne opleve noget natur, samt byen, som jeg har hørt skulle have en del charme.

Hvad skal jeg se, og havd skal jeg ikke bruge tid på??

Anonym Anonym

Godt Nytår!

Hvornår skal du af sted? Jeg ku’ godt bruge en uges ferie deroppe igen, men er bange for at kæresten ikke tilfreds, hvis jeg tager af sted igen – er i dag kommet hjem fra 14 dage på Isla de Magarita, Venezuela!

Nå, men jeg har som skrevet været i Edinburgh og det er altså en fantastisk by. Meget hyggelig, flot gammel middelalderarkitektur (tror jeg det er), vistnok byen med flest pubber pr. indbygger – i det hele taget et smukt syn indefra såvel udefra.
    Den har et meget gammelt slot beliggende på en gammel uddød vulkan, hvilken også er et meget smukt syn at se på – dog har jeg ikke været inde på selve Edinburgh Castle!
    Byen ser stor ud set på afstand, men er faktisk ganske lille, hvis man kalde den det??

Jeg har bl.a. skrevet en artikel her på siden: “5 uger i Storbritannien og Irland”, måske du kan finde lidt inspiration heri ellers skal du være meget velkommen til at skrive til mig for flere spørgsmål og svar.

Med venlig rejsehilsen
    Den Rejselystne

Den Rejselystne

…jeg var åbenbart blevet logget af, da jeg skrev, men nu kan man vist klikke på mig!!

Den Rejselystne

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account