Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3525065
     kjaersen

      Hej,
      min familie taler om at tage en tur til Egypten næste år i stedet for min lillebrors konfirmationsfest. I den forbindelse vil jeg gerne høre om priser på både fly og hotel, hvad skal man regne med? Vi behøver ikke luksus da det vigtigste er at vi kommer omkring alle de gamle egyptiske attraktioner, gravene, pyramiderne osv. Er også interesseret i at høre generelle erfaringer fra landet. Vi regner med at være afsted ca. en uge.
      vh
      Julie

      #3525069
       Anonym

        Hej Julie

        Tror du ikke det bliver en stor mundfuld til bare en uge. Egyptene er stor og jeg ville vælge noget ud og så vende tilbage senere. Men skal man se mange turiststeder som muligt er charter nogen gange bedst. Men vil i selv planlægge så flyv til cario. bliv der nogle dage eller 3 og se museet og pyamiderne. Flyv så til luxor og se kongernes dal og templerne. vær der resten af ugen. En travl uge men alle må jo holde ferie som de lyster. God ferie

        Flyvholm

        #3525112
         Anonym

          Hej Julie.

          Min kæreste og jeg var for nogle år tilbage i Egypten (Hurgada) på charterferie. Det koster ikke mere at rejse til Egypten end til andre lande, så hvis jeg var Jer, ville jeg tage en charter-rejse. Vi var afsted i en uge og så pyramiderne, det Egyptiske museum, hvor der er mumier (spændende), et papyrusinstitut og så var vi på jeep-safarie, hvor vi så en beduinlejr og red på kameler. Det var helt fantastisk, men vi havde rigtig travlt og jeg er derfor enig med Flyholm i, at en uge er for kort tid. I forhold til økonomien mens man er der, så er Egypten et “billigt” land.

          Jeg håber I får en hel fantastisk tur.

          Mvh Majken

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account