This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kasper-n

Jeg har tænkt på at tage til Egypten og Jordan til næste år til påske og vil høre om nogle har erfaringer med disse lande. Jeg tænker at tage 2 uger og vil gerne nå at dykke lidt nær dahab, se pyramider og petra. Er der andre seværdigheder jeg ikke må misse? Er det sikkert at rejse i disse lande og hvordan er transporten mellem disse sites? Andre gode råd modtages gerne

Anonym Julie

Du burde tage ud i ørkenen i Jordan. Jeg var i Wadi Rum i sommers, da min veninde fra frivillig hos beduinerne og hjalp dem med turister. Men det er virkelig en autentisk oplevelse at se hvordan de “rigtige” beduiner lever – og så er ørkenen i sig selv virkelig nice.

Anonym Nanna

Det døde hav i Jordan er virkelig noget særligt, det synes jeg du skulle overveje.Derudover kan jeg også anbefale skt katharina kloster i Egypten.
    Mht sikkerheden var jeg i Jordan i sommers, og der er ikke noget at bekymre sig om. Det er lang tid siden at jeg var i Egypten så det ved jeg ikke noget om.

Anonym Jens

Hej Nanna,

Vi har lige været i Egypten for at dykke og det kan klart anbefales.
    Du kan evt. få besvaret dine spørgsmål om Egypten her.

Mvh.
    Jens

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account