This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Jeg vil hører efter hvad størelse en ekstra taske skal have. hvad forslår i, og har bedste erfaringer med?

Anonym Pernille

Det kommer helt an paa hvad du forventer at skulle bruge den til. Skal du trekke og den slags?

Anonym Anonym

Skal du bruge en god daypack, så gå efter en taske på cirka 15 liter.

I denne størrelse kan du få en god rygsæk, som du god at bære på.

Personligt har jeg helt droppet rygsækken til fordel for en skuldertaske, på den måde har jeg mit kamera og andre værdier, hvor jeg altid kan holde øje med dem.

Anonym Anonym

En hel almindelig gammel skoletaske er rigeligt… Det plejer jeg at have med, og der er plads til det mest nødvendige når man er på tur eller rejser med fly, tog, bus og andre transportmidler hvor man ikke kan holde øje med bagagen. Så kan man have kamera, penge, toiletgrej og et sæt rent tøj, hvis den store taske skulle blive væk undervejs… Og der er plads til en drikkedunk og lidt mad.
    Så lad være med at gå ud og invester i en dyr taske… Det er slet ikke nødvendigt!

Anonym Erica

Hej

Jeg bruger oftest også en skuldertaske som daypack, så kan nemlig som nævnt ovenover holde øje med sine værdifulde genstande. Eller også kan man jo bare tage den lille dagsrygsækken omvendt på, hvis man går steder med mange mennesker eller specielle steder hvor man kan forvente besøg i sin taske..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account