Hejsa
Er der nogen der er klar på en trekking tur i Spanien. Turen er 800 km men kan laves mindre. Men hvis du ikke er klar på så lang en tur kan vi evt finde ud af noget. Jeg er klar til at tage afsted med det samme, hehe. Så håber du er klar.
Hey
Selvom du godt nok skriver at du er klar til at tage afsted nu, tager jeg chancen. Jeg havde selv overvejet turen, men dog først til febuar. så hvis du ikke er kommet afsted og kunne tænke dig det til den tid, så er jeg åben 🙂
Hej Conni
Tak for dit svar, men nu var det faktisk sidste år jeg skrev den annonce. Jeg gik fra saint jean pied de port i Frankrig til Finestera. Så ca. 900 km. Hvis du har spørgsmål eller lignende til turen, så kan du bare skrive 🙂 Men håber virkelig du tager turen, det er helt sikkert det bedste jeg har gjort i mit liv.
Godaften til dig.
Mvh
Liv
Hej Conni
Tak for dit svar, men nu var det faktisk sidste år jeg skrev den annonce. Jeg gik fra saint jean pied de port i Frankrig til Finestera. Så ca. 900 km. Hvis du har spørgsmål eller lignende til turen, så kan du bare skrive 🙂 Men håber virkelig du tager turen, det er helt sikkert det bedste jeg har gjort i mit liv.
Godaften til dig.
Mvh
Liv
Forfatter
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.