This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Liv

Hejsa
    Er der nogen der er klar på en trekking tur i Spanien. Turen er 800 km men kan laves mindre. Men hvis du ikke er klar på så lang en tur kan vi evt finde ud af noget. Jeg er klar til at tage afsted med det samme, hehe. Så håber du er klar.

Mvh

Liv

Anonym conni

Hey
    Selvom du godt nok skriver at du er klar til at tage afsted nu, tager jeg chancen. Jeg havde selv overvejet turen, men dog først til febuar. så hvis du ikke er kommet afsted og kunne tænke dig det til den tid, så er jeg åben 🙂

Vh Conni

Anonym Liv

Hej Conni
    Tak for dit svar, men nu var det faktisk sidste år jeg skrev den annonce. Jeg gik fra saint jean pied de port i Frankrig til Finestera. Så ca. 900 km. Hvis du har spørgsmål eller lignende til turen, så kan du bare skrive 🙂 Men håber virkelig du tager turen, det er helt sikkert det bedste jeg har gjort i mit liv.
    Godaften til dig.
    Mvh
    Liv

Anonym Liv

Hej Conni
    Tak for dit svar, men nu var det faktisk sidste år jeg skrev den annonce. Jeg gik fra saint jean pied de port i Frankrig til Finestera. Så ca. 900 km. Hvis du har spørgsmål eller lignende til turen, så kan du bare skrive 🙂 Men håber virkelig du tager turen, det er helt sikkert det bedste jeg har gjort i mit liv.
    Godaften til dig.
    Mvh
    Liv

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account