This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Pernille K. Olesen

Hej 🙂

Min veninde og jeg vil rigtig gerne til Thailand og arbejde frivilligt med dyr.

Vi har fundet et projekt som arbejder med elefanter i Huay Pakoot forests i Thailand. jeg vil hører om nogle har været her, eller som har hørt om dette? Vi vil nemlig rigtig gerne vide noget mere om forholdene, da vi har hørt det er farligt at arbejde med elefanter, da de er meget utilregnelig.

Eller er der nogle som har arbejde andre steder med elefanter, som vil dele ud af sine erfaringer og historier, er vi meget interesseret i at høre om dem!! 🙂

Anonym Mia86

Jeg har arbejdet frivilligt med elefanter i Sri Lanka hos Millenium Elephant Foundation (http://www.millenniumelephantfoundation.com/). Det var en FANTASTISK oplevelse! Nok det bedste jeg har gjort hele mit liv. Så jeg vil helt klart råde jer til at kaste jer ud i det 🙂

Hvis I har lyst til at høre mere om mine oplevelser hos Millenium Elephant Foundation i Sri Lanka, er I velkommen til at kontakte mig 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account