This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym svendses

hejsa

min kone og jeg er for 5 mdr siden kommet hjem fra vores ferie rundt i asien og har i den tid vi har været af sted forelsket os i cambodia og vietnam med det resultat at vi nu vil afsted igen, dog lidt mere permanent denne gang.

skulle der være nogle der ligger inde med info omkring at drive et hostel eller en resturant i asien og evt hvor man kan komme i kontakt med nogle der kan sælge/leje os noget ville vi blive meget glade hvis i vil hjælpe os..

venlig hilsen
    Svend

Anonym Anonym

Hej.
    Lyder som en god ide. Vil anbefale jer at tage til Sihanoukville. Jeg var der for nogle måneder siden, og blev tilbudt arbejde flere steder, samt at overtage en restaurant helt nede på stranden.

Anonym Anonym

Hej

Jeg ved at der er en dansk pige der har et hostel i Cambodia. Så et indslag om hende i tv2 øst for nogen tid siden. Prøv at tage kontakt til tv2øst, måske kan de hjælpe jer med en adresse eller noget. Hun kan måske give jer noget brugbar information.

Anonym Anonym

Hej Svend

Min mand og jeg mødte faktisk ovennævnte danske pige, Angela, da vi var i Phnom Penh i sommers. Hun var utrolig sød og venlig.
    Jeg har fundet en mailadresse til hendes hotel:
    blissfulguesthouse@yahoo.com

Hvis I ikke allerede har fået fat i hende, kan I jo prøve denne mailadresse 🙂

Held og lykke til jer med jeres projekt!!

Mvh

Maria

Anonym Thomas

Hejsa

Jeg vil bare lige supplere med link til Blissful Guesthouse og deres hjemmeside…

http://www.blissfulguesthouse.com/

mvh Thomas

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account