This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym AnnaSoee

Hej eventyrlystne backpackers

Jeg er en pige fra København der netop er hjemvendt fra et højskoleophold, og er dermed ved at afslutte mit andet “sabbatår” efter gymnasiet. Jeg drømmer nu om at starte mit tredje med en fantastisk rejse ud i verden.

Jeg kunne godt tænke mig at rejse noget af turen sammen med en rejsemakker m/k, men tænker umiddelbart at jeg også godt kunne tænke mig at rejse videre alene.

Jeg vil gerne afsted i august eller start september og gerne i mange måneder.

Jeg har ikke selv lagt mig fast på nogle destinationer, men har en stor drøm om Mellemøsten, Iran, Jordan, Israel, Palæstina.
    Derudover vil jeg rigtig gerne til Nepal, Indien, Burma.
    Men der er mange andre steder jeg også gerne vil hen, kan lokkes med på alverdens gode idéer. Også Sydamerika eller Østeuropa ville være fantastisk.

Jeg tror på at eventyret kan findes alle steder, og vil gerne ud og sanse og opleve. Jeg er til spontanitet, lange samtaler med lokale, spændende kultur, vandring, klatring og friluftsliv, CouchSurfing og wwoofing, blafning og det du nu ellers synes kunne være fedt.

Hvis du vil med på eventyr, så skriv til mig her eller på mail, annasoee@gmail.com

Sommerhilsner
    Anna

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account