Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200029 bbp-parent-topic-3534645 bbp-reply-position-2 odd topic-author post-3534646 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     Thomas madsen

Det er ikke nødvendigvis om at backpacke, men om at leve sine drømme ud.

Disse to er mine favoritbøger i genren

http://www.g.dk/bog/direktoes-ida-tin_9788763812245

http://www.highways-usa.com/rejseboger/syvverdenshjorner.php

Thomas

Anonym

Backpacker: en håndbog for rygsækrejsende af Claus Qvist Jessen og Jens Bursell. Der er både nogle generelle ting og afsnit om forskellige verdensdele. Og en masse flotte billeder 🙂

Anonym

Ellers er der Rejsen om den blå planet af Durita Holm. Hun sejlede jorden rundt i sine sabbatår, ret cool synes jeg. Og hun kom selvfølgelig forbi Asien undervejs.

Henrik-b

Tak skal i have! Det lyder allesammen som nogle bøger der kan give en del inspiration

Henrik-b

Jeg har en drøm om at rejse rundt i asien som backpacker. Derfor søger jeg nogle bøger som kan give mig inspiration til livet som backpacker både på godt og ondt. Er der nogle som kan anbefale en god bog om livet som backpacker?

Nnna

The Beach!!
                er en fantastisk bog som handler om nogle backpackere i Thailand

Anonym

Hedder den bare “The Beach”?

Jeg synes ikke at jeg kan finde den på nettet 🙁

Anonym

The Beach er skrevet af Alex Garland – du kan finde den på bibliotek.dk

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account