This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym rollo

Hej allesammen.
    Håber der sidder en eller flere herinde der kan hjælpe mig med at komme lidt nærmere mine drømme.
    Jeg planlægger en 3 måneders tur alene med min 3 årige søn til Indonesien, bali, fillipinerne, malysia???? Ja mulighederne er mange og der er ikke ret meget fastsat.
    Vi skal selvfølgelig opleve en masse men vi skal også bare kunne dase ved vandet etc.
    Alle forslag og ideer modtages med kyshånd.

Anonym raslyng

Det vil være en god idé at fortælle, hvad dine interesser er, hvornår på året I skal afsted, samt læse lidt selv, så du kan få mere detaljerede svar.

Anonym Anonym

God idé – det vil jeg straks gøre :). Jeg læser og læser og alt lyder vildt spændende. Tænker at starte i Laos, eventuelt Vietnam, derfra til Indonesien videre til Bali og Fillipinerne. Regner med at slutte af i Singapore. Vi interesserer os for alt, men det sætter jo unægteligt nogle begrænsninger med en lille dreng. Der skal være plads til masser af hygge, vand, lækker natur, markeder og nogle seværdigheder. Hovedvægten skal være på afslapning og råhygge. Vi skal rejse i starten af oktober og hjem lige før jul – tidspunktet ligger helt fast (ingen lejlighed eller lignende) men startpunkt og slutpunkt kan ændres hvis i har bedre forslag.
    Vi ligger vægt på ok transportmuligheder (vil gerne både sejle lidt og ellers tog/bus).

Anonym Rasmus

Hej, har rejst en del i Asien.. Fra Vietnam, start evt i Hanoi, ta ud og se de klippeøer der ligger ud for Hanoi sdom jeg ikke lige kan huske hvad hedder… Derefter ta et tog ned igennem vietnam, der kan man få med soveplads, ikke luxus men okay, og rigtig fedt at se hvordan det blir mere og mere grønt og subtropisk jo længere sydpå.. der er flre spændende ting undervejs hvor I kan hoppe af toget og ta videre nogen dage senere.
    Fra Saigon billigt at flyve til Filippinerne, evt et fly direkte til Cebu.. Der er dykkersteder omkring der.. Og ta en flyver til Boracay Island som er en bounty Ø…
    Ja så ta dne derfra.. 21dage Visum får man ved indrejse i Filli.. husk at køb en billet ud inden i kommer dertil.
    Gili Islands tæt ved Bali.. Evt. Komodo øen ved Lombok omkring Bali også. En stor oplevelse at se de komodo øgler, og helt ufarligt. Ja vulkaner i Indonesien..

håber det kunne hjælpe..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account