Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3534565
     jabbi

      Jeg overvejer at gå sydpå fra Danmark af. Dvs. jeg forestiller mig at gå 10-20 km dagligt (og af og til ta en bus eller et tog hvis det bliver nødvendigt eller jeg bare får lyst) og forsøge at komme så langt sydpå i Europa som det vil være muligt. Er der nogen der har prøvet noget lignende og dele ud af deres erfaring?

      Tak – Mvh Jakob.

      #3534578
       trold

        Jeg vandrede fra Viborg til Santiago i nord Spanien.
        Læs evt.her :http://www.santiagopilgrimme.dk/pilgrimsforum2/viewtopic.php?t=150

        Steen

        #3534581
         Anonym

          Okay! Det lyder da helt fantastisk 🙂 Jeg har søgt efter lidt informationer på nettet de sidste par dage, men der er stadig en masse ting jeg har svært ved at finde ud af, så jeg håber du kunne have lyst til muligvis at besvare et par spørgsmål… Jeg kan forstå at der er et stisystem der løber gennem stort set hele Europa (fjernvandreveje), men kan man bare slå sit telt op på disse fjernvandreveje om natten, eller hvordan? I første omgang håber jeg at komme til Alperne, men det er min drøm at ende helt nede i Syd-europa. Hvor mange penge skal man regne med at man bruger?

          Tak for hjælpen. Nu vil jeg kigge lidt nærmere på dine rejsebreve (Så kan det jo være at mine spørgsmål bliver besvaret der – eller måske opstår der nye spørgsmål…)

          Mvh Jakob

          #3534582
           Anonym

            Øhhhh…. Hvorfor er der et billede af en eller anden pige ved mit svar..?????

            #3534583
             trold

              Spørg bare løs så skal jeg gøre mit for at besvare dem.

              Steeb

              #3534584
               jabbi

                Har netop læst dine breve – de er virkelig fantastiske!!! Det lyder som en rigtig spændende tur, men også hård! Fik helt en klump i halsen til tider, når du skrev om de ting du savnede! Men det var da dejligt du mødte hende Margaritta 🙂 Kan forestille mig at ensomheden har været svær til tider! Vender lige tilbage senere med nogle spørgsmål – men tak for læsningen 🙂

                Jakob

                #3534585
                 jabbi

                  Hej igen. Jeg kan se at du også har en profil på outsite.org. Jeg har prøvet at oprette en profil derinde, men jeg modtager ikke nogen bekræftelsesmail, så jeg kan ikke logge ind – og derfor kan jeg desværre ikke bruge deres forum.

                  Jeg har nemlig et andet spørgsmål som jeg gerne ville stille, så nu vælger jeg lige at spørge dig her. Jeg forsøger at planlægge en “lille” tur fra København til Kolding (forlader kbh på fredag), som en slags prøve på, hvad jeg senere har i vente (har nemlig overhovedet ikke vandret før).

                  Ved du om det er muligt at gå fra sjælland til Jylland, og hvor kan jeg i så fald finde rute/kort osv.?

                  Jakob

                  #3534586
                   Jimmi

                    “Ved du om det er muligt at gå fra sjælland til Jylland, og hvor kan jeg i så fald finde rute/kort osv.?”

                    Hm, kig på Google Maps eller lignende ;). Du slipper ikke uden om Storebæltsbroen for at komme til Fyn, med mindre du vil tage en færge eller flyve. Så på én eller anden måde skal du med et transportmiddel, for de vil sgu nok ikke lade dig vandre over Storebæltsbroen :).

                    #3534587
                     steen

                      Du kan vandre til korsør og tage toget over til den anden side. Sydfyn er rigtig flot kuperet landskab og du kan overnatte på campingpladser hele vejen.

                    Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

                    Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                    © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                    Log ind med brugernavn & kodeord

                    eller    

                    Glemt dine oplysninger?

                    Create Account