This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Joeker

Hej alle.
    Min veninde og jeg er i gang med at planlægge en rejse til Europa – helst Storbritannien på en måneds tid i sommerferien. Vi vil meget gerne kombinere måneden med arbejde, men efter utallige ansøgninger og afslag står vi lidt på bar bund. Vi ønsker at bruge så få penge som muligt, er der nogen, som har nogle forslag til, hvilke alternativer, der er? eller erfaringer med arbejdsmuligheder derovre?
    På forhånd tak.

Anonym Magnus

Hvis I har lyst til frivilligt landbrugsarbejde så tjek http://www.wwoof.org.uk/ eller http://wwoof.org/

Anonym Anonym

Hejsan
    En oplagt rejsemåde ville være et one country interrail pass i UK. På denne måde har i fastlagt jeres transport udgifter, der ikke vil overstige 2000 kr. Hvis i finder nogle billige hostels eller overnatter i telt lidt udenfor byen, så vil i også spare en del på den front. På denne måde vil i få en billig rejse, hvor i kan søge eventuelle dagsjob eller frivilligt arbejde, når i rejser rundt.

Peace

Anonym Bloempje

Hej alle som ser denne besked!

Jeg har brug for lidt hjælp.. Er blevet medlem herinde og har et par gange forsøgt at oprette et nyt indlæg, men når jeg klikker “opret” sker der intet (selv om jeg er logget ind) Håber nogen kan hjælpe?

På forhånd tak!

Annemarie

Anonym Joeker

Hej. Tak for svarene.
    Ja vi har også godt snakket om den hjemmeside, men vi vil rigtig gerne øve vores engelsk og vil derfor gerne bo omkring en større by. Samtidig koster det også omkring 300 kr. at oprette en profil derinde.

Det med interrail kunne være en super fed mulighed. Har du nogle links til billige hostels i bl.a. Manchester og London? Og links om interrail, så må du meget gerne sende dem.

Anonym Boge14

I kan bare gå ned til jeres lokale togstation. De sælger interrail pass og har en masse brochurer omkring det. Ellers kan du tjekke DSB’s hjemmeside.
    Mht. hostels, så vil jeg gøre brug af hjemmesiden hostelbookers.com Her kan i booke et hostel en dag eller to forinden. Førhen besøgende på de forskellige hostels “rater” hostlets placering, personale og atmosphere. På denne måde kan i selv vurdere, hvad i ville prioritere højt. Alternativt kunne i måske couchsurfe, hvis i har modet på det? tjek http://www.couchsurfing.com
    Generelt vil jeg mene i får trænet jeres fremmedsprog meget blot ved at backpacke og søge nye venskaber. Da jeg var afsted på interrail i blot 15 dage stiftede jeg bekendtskab til amerikanere, mexicanere, argentinere, brasilianere, koreanere og mange andre af europæer. Så jeg fik da snakket en del engelsk, men i skal selvfølgelig selv søge det på de forskellige hostels eller ved at couchsurfe! 😉

Peace

Anonym Joeker

Okay tusind tak. 🙂
    Hvad går couchsurfe ud på? Og hvor mange penge kom du af med for de 15 dage ink. mad?

Anonym Joeker

Okay det lyder rigtig godt. Det kunne være man skulle undersøge mulighederne for det. 🙂
    Tusind tak for svaret.

Anonym Anonym

Jamen det går sådan set bare ud på, at du “surfer” rundt fra couch til couch. Det er et kæmpe netværk over hele verden af personer, der stiller deres sofa eller en seng til rådighed i deres hjem. And the best part: Du skal ikke betale noget for at overnatte. Så du kan foreksempel gå ind og booke en 2 nætter hos en englænder i London. Han kunne måske vise dig lidt rundt i lokal området og du kommer meget tættere på kulturen. Altså ikke blot ser det fra backpackermiljøet. Når du så tager videre, kan du booke en couch et andet sted i England og tage videre. Det kunne jo også være en måde at komme i kontakt med mulige arbejdspladser, da lokalbefolkningen vel har nogle kontakter. 🙂
    Men aner simpelthen ikke, hvor mange penge vi fik fyrret af. Det er meget afhængig af, hvordan i rejser og lever. Jeg vil mene jeg kom af med omkring 8.000-10.000 for det hele og levede ret meget i luksus.

Peace

Anonym Boge14

Min profil funker ikke helt optimal – men det var mig, der skrev den besked ovenover 🙂

Peace

Anonym Kenneth

Hej, ud fra det jeg kan læse her, lyder det ret fedt det hele, jeg står selv og skal til afsted gennem europa, men jeg har planer om at starte i spanien, og rejse lidt rundt der, men nogen der ved hvad der kan betale sig, for jeg leder efter så billige en måde at overnatte på, samt at arbejde lidt penge ind rundt omkring. som det ser ud nu, regner jeg med at være væk i op til et ½-1år evt mere, da der er mange ting jeg gerne vil se på turen og prøve. nogen der kender nogle billige eller evt gratis steder i spanien. mvh kenneth. kan kontaktes på min facebook Kennethtk

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account