Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3531930
     Glindegaard

      Hej jeg er en pige på 19, som i lang tid har gået med tanken om at rejse jorden rundt. Det vil først være noget der kan ske om et års tid, da jeg skal spare op. Jeg har allerede tænkt lidt på rejseruten, og vil gerne høre om I synes det lyder som en umulig rute eller om der måske skulle være nogle ændringer.
      Min rute ville være: København-Beijing-Tokyo-Australien-New Zealand- Sydafrika- Egypten – Marokko – New York – Los Angeles – Miami – London – København. Hvor Australien – New Zealand – USA så ville være hovedlandene, hvor jeg ville tilbringe 2-3 mdr. Og de andre skulle så være lidt kortere ophold. jeg havde så tænkt mig at jeg måske kunne arbejde på de lange ophold, og på den måde tjene lidt lommepenge. Jeg ville gerne slutte min rejse med at få en tattovering i Miami Ink, da jeg også længe har drømt om dette.
      Syntes I dette lyder som en helt umulig plan, og ville det overhovedet være muligt at spare nok penge op til dette ?
      Håber på at få nogle svar, så jeg kan vide om min drøm kan realiseres, eller om jeg det er noget jeg bare skal drømme videre om.

      #3531953
       xxxx

        Du kan ikke sådan lige få en tatovering hos Miami Ink. De folk du ser i programmet har søgt på forhånd, og ofte ventet længe. Man søger hos tv-selskabet, og så udvælger de en hvis de synes ens ide/historie er interessant. 🙂 Butikken ligger der godtnok, og har også åbent til hverdag, men de artister du ser på showet er der kun når de optager, og er ellers ikke mulige at lave aftaler med.

        Jeg har selv undersøgt det 🙂

        #3531954
         Glindegaard

          Nårh okay. Nu var tanken heller ikke at komme i tv. Synes bare de er nogle sindsygt gode tatovører. Men det må jeg jo finde ud af til den tid 😉 – Men tak for det 🙂

          #3531957
           xxxx

            Tror kun de tatoverer for programmet. Du kan google det, der forklarer de også hvordan man ansøger.
            Ellers er der masser af gode tatovører i hele verden. Og Miami skulle være fyldt med tattoo-butikker, så det er bare at finde en god en når du kommer derover. 🙂

            Men det lyder som nogle spændene planer du har. Hvornår vil du afsted?
            Jeg går selv og drømmer, og prøvet at få ført det ud i livet, så er nysgerrig 🙂

            #3531958
             Glindegaard

              Ja det må jeg jo prøve – kan være jeg finder en i et af de andre lande (: ville bare helst have lavet den til sidst, da man jo ikke må bade og få sol på den.

              Jeg skal arbejde et år først, så det bliver først i 2011, da der jo skal en del penge til. Og så har jeg så tænkt mig at arbejde til på de længerer ophold som Australien og USA (:

              Jeg har altid ville rejse jorden rundt, men har indtil videre kun være på småture, så nu har jeg sat mig for at få sparet op til en længere rejse. Hvor ville du godt hen ? og hvornår ? (:

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account