This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym bellah13

Hej

Jeg skal på tur for første gang med en god ved her til januar. Vi har valgt en tur, hvor vi vil planlægge et minimum af ting – vi ved at vi skal er i Cuba d. 7. januar, Australien d. 1. marts og så et endnu ubestemt land i Asien omkring d. 1. maj. Vi vil så derimellem bare rejse rundt til de steder vi finder spændende, hoppe på en båd til en lille ø, tage en afbudsrejse til at land vi aldrig har hørt om og andet i den stil.

Hvad jeg så gerne vil spørge om er om der er nogen der kender et billig land at flyve fra i Sydamerika til Australien?
    Er der et land der kan anbefales at se i Asien udover Thailand og Vietnam?
    Nogle der har rejst på en lignende måde og har nogle gode råd eller anbefalinger?
    Nogle der har nogle forslag til hjemmesider vi kan kigge på?
    Nogle der har noget at skrive om som vi burde være opmærksomme på?

Tusind tak for hjælpen!

Anonym Cheesedudle

Jeg kan fortælle dig at der er så mange lande at se i Asien udover Thailand og Vietnam.
    Har selv været i begge lande for nyligt, men også Indien, Burma og Kina.
    Burma er helt klart en anbefaling, hvis i gerne vil undgå alt for mange turister, som der er i Thailand og Vietnam.
    Indien er ligeledes en anbefaling, hvis i er interesseret i kultur og mange, mange, mange mennesker

Thailand er overraskende, men alligevel ikke, fyldt med turister.
    Det er lige før at der er flere white people end thailændere.

Anonym Anonym

Hej. Du skal väre opmärksom på at du kan ikke komme ind på Cuba, medmindre du har en udrejsebillet fra landet! Har väret på Cuba 2 gange selv, sammenlagt 6 måneder og det er helt fantastisk! =) God fornöjelse..

Anonym nlh

Hej! Lyder som en super spændende tur I begiver jer ud på. 🙂
    Jeg vil helt klart anbefale jer at tage til Indien. Har aldrig oplevet så megen gæstfrihed i mit liv før! Der er så meget og se og så, så mange indtryk, konstant! Det er helt ufatteligt. 🙂

God rejse! 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account