This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hey
    Min kæreste og jeg står og skal på interrail næste forår, men hvor mange lande skal man regne med at kunne besøge i løbet af en måned…?! Vi vil gerne bruge lidt tid både i Paris og Amsterdam…
    Nogle der har nogle super tips med hvad vi bare skal se eller hvad vi skal holde os langt fra?
    På forhånd takker…

Anonym Anonym

Herlige byer, men mellem de to naevnte, ligger der mange andre super byer der er et besoer vaerd !
    I er oppe i et af de aeldste og mest interressante hjoerne af Europa
    Bruxelles, Brugge, Gent, Antwerpen, Haag, Luxembourg, Reims ( kontakt en lokal agent for et Champagne hus, de arrengerer gerne et besoeg for jer ! ) Strassbourg, colmar og ude ved kysten ligger der mange franske byer der er et besoeg vaerd.
    Hiv kortet frem og take a look !! god tur.

Anonym Anonym

hvor mange lande skal man regne med at kunne besøge i løbet af en måned…?!

Dette kommer kun an på hvor lang tid i ønsker at bruge hvert sted. Hvis man kun bruger een dag hvert sted og sover i toget på vej et nyt sted hen, kan man let komme til sydspanien på en måned! Men det er ikke specielt sjovt.
    Mit generelle råd til Interrail er altid: Lad være med at ville nå for meget!
    Man kan hurtigt tænke, at nu har vi købt denne billet og så kan vil også udnytte at vi kan rejse helt vildt. Det kan godt blive lidt kaotisk og det er også stressende hele tiden at skulle planlægge.
    Jeg har haft mest sucess med at rejse måske 10 timer hver 3-5. dag, så føler man at man kommer afsted, men stadig har tid til, at være der hvor man er.
    Men det er nemmest bare at have god tid og kan nå og gøre sine egne erfaringer.
    God tur.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account