Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3542906
     Livsnyder

      Jeg sidder lige nu og ser på det typiske danske sommervejr. Øv, er hvad jeg har og tilføje til det 🙂
      I flere år har min store drøm været, at bare tage af sted. Købe en enkelt billet til en ukendt destination. Væk fra det hele her i dk 🙂 Leve fra dag til dag, og bare nyde livet. Ingen store bekymringer. Men den drøm blev lagt på hylden, eftersom jeg blev mor til en skøn pige for 5 år siden. Men nu kan jeg snart ikke holde den drøm standby mere. Mener selv at min datter er gammel nok til det nu. Men så kommer de lidt komplicerede ting, eller. Skåret ud i pap, jeg har et par måneder nu ledt efter en rejse partner. Måske også en enlig mor eller far. Måske i kender steder, eller du selv ligger inde med nogen lunde samme drøm om bare at tage af sted.

      #3542914
       Allan3

        jeg vil også anbefale dig at opdatere din profil med en beskrivelse om dig selv, og måske en ide om hvor du gerne vil rejse hen, da det kan være med til at finde andre som har interesse i samme område.

        #3542908
         lauridsen_lars@hotmail.com

          hej.
          En rigtig god ide at rejse ud i det blaa med familien,Rigtig mange familie rejser rundt i Thailand ogsaa enlig, saa hvofor ikke spring ud i det og rejse selv, Thailand er et godt land at rejse i og er sikker paa du vil moede andre som dig, cafe Europa som ligger i krabi, kan jeg Anbefalde dig som et kontakt sted, henrik som ejer cafe Europa kan helt sikker hjaelpe dig, ellers en anconce i den blaa Avis, kan du goer gratis og her kan du soege rejse makker, men min anbefaldning fly til krabi, cafe Europa og henrik kan guide dig rundt.lars

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account