Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 4 år, 6 måneder siden af Emma Koldbæk.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3725867
     Emma Koldbæk
    Deltager

      Jeg hedder Emma, er 19 år, og har grundet sabbatår et stort ønske om at komme ud at rejse.

      Eftersom jeg planlægger at søge ind på studie til foråret (et studie med en længere optagelsesproces), vil jeg gerne afsted i januar / februar måned. Rejsens længde, kan vi dog snakke nærmere om. Min interesse er at besøge en stor del af Europa og jeg er derfor meget åben overfor destinationer – jeg har også selv et par ruter i tankerne!

      Jeg ønsker at rejse med en pige på nogenlunde min egen alder (18-23 år), som både har interesse i fælles aktiviteter men også at kunne gå for sig selv, hvis vi ønsker at se noget forskelligt. Jeg er meget interesseret i at komme tæt på byen og kulturen i det land jeg besøger (byvandringer, museumsbesøg mm), men værdsætter også dage med mere afslapning. For mig er det vigtigste, at vi får planlagt en tur i fællesskab så vi begge får vores ønsker opfyldt!

      Vil du med mig? Så skriv til mig på: emmabloksgaard@gmail.com.

      • Dette emne blev ændret 4 år, 6 måneder siden af Emma Koldbæk.
    Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

    Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

    © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

    Log ind med brugernavn & kodeord

    eller    

    Glemt dine oplysninger?

    Create Account