This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym josephiner

Heej alle 🙂

Tror I at 17.500 kr er nok til 2 måneder i Thailand? Eller er det helt urealistisk?

Evt. nogle gode råd om hvor man kan finde billige rejsebilletter det billigste jeg har fundet fra kbh til koh samui er til 7100 kr.
    Et hotel jeg har fundet kan jeg bo der 59 dage for 3900 kr. Altså 11.000 kt og så har jeg “kun” 7500 kr til mad og shopping mm. Er det realistisk? 🙂

Gerne gode råd :o)

Anonym thai

det vil ikke være nok for mig,,kan lade sig gøre men kedeligt,,du skal virkelig spare,,,og har ikke penge til sjov vil jeg mene,

Anonym Carsten

Hej,

M.h.t. til transport kan det gøres noget billigere. Søg på momondo på billetter til Bangkok. d. 22 august og retur 2mdr. senere. kr. 4800,-.
    Tag bussen fra Bangkok til koh samui ca. 500-700 baht incl. færgebillet. De går bla. dagligt fra Kao san road. Og noget billigere end de. 1500,- som en returbillet med fly koster. Overnatningen virker fornuftig. med billigere fly, rækker pengene til kost og oplevelser, men glem dog shopping. Men med 2 måneder til rådighed ville jeg overveje om ikke du skulle se lidt mere af Thailand, du kan virkelig strikke en fantastisk tur sammen. Se om du kan få skrabet en 5-6 tusinde mere sammen. Og så er jeg sikker på folk her på sitet vil kunne hjælpe med at strikke en mere varrierert tur sammen. Men du afhænger selvfølgelig af hvad du gerne vil opleve på de 2 måneder.

Anonym Anonym

det er mere end rigeligt

Anonym josephiner

Tusind tak for jeres svar det hjalp! 🙂

Jeg undersøger helt klart det med transporten det ville jo gøre en hel del!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account