This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sventveskæg

Hej. Jeg tager selv turen til sommer, dog den anden vej rundt, hele turen regner jeg med at kunne tage i tog. Sidste år tog jeg overland fra dk – Hong Kong med tog, der kom jeg igennem en del af de samme lande. Polen, Baltikum og Rusland er meget billige med tog mens Dk, Sverige, Finland og Tyskland er en hel del dyre. Mit budget for transport hele vejen rundt ligger på en 5000kr. Jeg vil bruge en måned på at rejse rundt så alt i alt kommer det nok op på en 15.000kr. Men det kan nok gøres billigere hvis du tager et telt med.

Anonym worldtraveller

Hej
    Jeg overvejer at forsøge at backpacke turen øst over, rundt om østersøen. dvs: dk, se, finland, rusland, estland, letland, lithauen, rusland, polen, tyskland, dk.
    Er der nogen der har erfaringer md denne rute? og kan det lade sig gøre nogenlunde tilforladeligt?
    Evt. hvis nogen ved hvor stort et budget for sådan en tur skulle være.

Anonym rikke

hej.. jeg kigger lige med her… har i evt. undersøgt nærmere…? “worldtraveller” hvor langt tid regner du med at bruge??

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account