This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym René.

Jeg skal afsted med den om 4 uger. Moskva-Perm-Irkutsk-Ulan Bator-Beijing. Billetter lavet gennem Jysk. Find nogle hostels når I kommer frem og i sommerperioden er det helt sikkert muligt at hoppe på nogle ture når man er der. Det er klart det billigste. Undgå Novosibirisk og måske Perm. Det er de byer der sker mindst i. I skal bruge visa til Rusland, Mongoliet og Kina. Vacciner skal i ikke bruge så mange af hvis I tager hjem fra Beijing.

Anonym Kristian

Kære Lene

For et par år tilbage var jeg med den Transsibiriske Jernbane fra Moskva til Beijing.

Jeg købte mine rejse fra Jysk og jeg var på en kombineret tur som varede i 20 dage.

Jeg lavede 3 stop på vejen; Perm, Irkutsk og Ulaan Bator, Perm er ikke nogen smuk by, men udenfor byen er nogle smukke isgrotter som er værd at se. Irkutsk ved Bajkal søen er det store højdepunkt på hele rejsen og Ulaan Bator i Mongoliet er også en stor oplevelse.

Men jeg synes at i skal prøve at kontakte jysk fordi at det er nu nogle år siden at jeg var med på turen så meget kan være anderledes i dag.

Anonym l-madsen

Hej.

Min kæreste og jeg er ved at planlægge en tur med den transmongolske jernbane til Beijing. Men vi ved ikke hvor det er godt at stoppe og hvor lang tid man skal bruge de forskellige steder. Vi tager afsted i juli måned 2007…
    Hvad med arrangerede ture. Kan man bestille det i byerne? eller skal man bestille det hele hjemmefra? Håber virkelig at der er nogen der vil hjælpe os.

Mvh lene.

Anonym Anonym

tjevk ellers vodkatrain.com

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account