This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym skovcity

Er det bare mig der har lysten til at tage på eventyr ud i verden og se alt det man kun høre om, Australien, canada, Usa og eller måske andet. Men tage den med ro og arbejde lidt undervejs hsit og pist. Møde nye bekendtskaber og gøre turen billigere..
    Jeg tænker at tage Australien og ved ankomst til canada evt købe en cykel og et telt og tage ud i reservaterne hvor man må campere, og ellers dvaske lidt rundt og se en masse og tværs over mod seatlle og så zig zag ned igennem Usa .. Turen skulle også passe vejr mæssigt. Jeg har en del kontakter til arbjede og ophold undervejs allerede.. jeg satser på min 12 mdr . men man behøver jo ikke være hele turen..

Anonym Caroline_suhr

Nej det er ikke bare dig..! 😛 jeg har det helt på samme måde..:) jeg rejser ud til Januar og renger med at fortsætte i 6 måneder. har en veninde med de første 3 -4 måneder men derefter er jeg bare på eventyr med mig selv og glæder mig til at møde andre der er glade og eventyrlystige. nogen der har mod på at se havd der sker, arbejde lidt når pengene er små og ellers bare OPLEVE OPLEVE og OPLEVE lidt mere 😀

Anonym Karl

Planerer noget lignende selv. Vil gerne komme af sted og se hele verden men ikke fra et luxus hotelværelse eller på en eller anden turist tur.. Det er beprøvet og ikke lige mig. Jeg planerer at tage tog igennem Russland (Trans Siberian Railway) og ende i østen. Derefter vil jeg opleve Japan, Kina(kun små deler af Kina), NZ, Bali og gerne Tibet et par uger. derefter vil jeg rejse igennem Australien og videre til Sydamerika. Jeg vil så langt sydpå som man kan komme og gerne med en båd til sydpolen vis det er mullighed for det. Derefter skal jeg besøge en del venner jeg har i Brasilien, familje i Uruguay og så op til Kuba et par uger. Så igennem USA og op til Canada – Grønland – Island – Norge´s højeste by og førhåbligen med en båd til nordpolen. Så hjem. Det må gerne tage et år eller mere og jeg vil prøve at finde arbejde på vejen mod mad og ophold og evt penge. Det behøvs ikke at koste så meget vis man ikke er til hoteller og restauranter… Men ved ikke riktigt hvor mange penge jeg skal bruge… måske 150 000 eller 200 000…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account