This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym frkappel

hej..
    min veninde og jeg skal rejse rundt i Indonesien i en maaned. Vi starter paa Bali ogsaa dererfter de andre smaa oer.

Har hoert at det skulle vaere dyrt i indonesien. Skal nemlig lige have lavet et budget.

Haaber en kan hjaelpe:)

Anonym Anonym

Da jeg var der i 2008 var det ikke dyrt. Men dyrt er relativt. Jeg ved ikke, hvad du opfatter som dyrt. I Kuta på Bali kan du uden de store problemer finde overnatning for to til 30-40 kr resten af stederne koster det lidt mere, men ikke over 50 kr. hvis du kan undvære havudsigt (2008). Mad og drikke er også billigt. Transport koster lidt, men ikke noget af betydning. Bare tag helt hen til kajen/færgelejet for at købe billetten og ikke af alle sælgerne på vej derhen. Det er altid fest og oplevelser der koster i Asien.
    God tur
    Morten

Anonym Jesper

Kommer lige fra Kuta og kunne ikke finde noget billigere end 110.000 Rupia, hvilket er ca. 70 kroner pr. nat per person. Kuta er primært fest område derfor er der også noget dyrere. På Gili gav vi 100.000 per nat. Og noget mindre på både Sumtra og Java. Mad er tilgengæld virkelig billigt hvis man spiser lokalt hvor man kan få gode måltider for 10-12 kroner

Anonym Boge14

Befinder pt i Kuta og sammenlignet med nabolande som Vietnam, Cambodia og Thailand synes jeg det er lidt dyrt. Men det er jo stadig billig. Jeg har mit eget værelse med dobbeltseng, gåafstand til stranden, ingen aircon, ikke varmt vand og en pool. Det koster 8 dollar pr nat. Det billigste sted jeg kunne finde.. Stor øl koster 2½ dollar, nasi/mie goreng kan fås for 1 dollar..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account