This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    Du kan rolig rejse i Thailand,selvom det er varmt,du har jo de flotte strande hvor du kan nyde livet lidt.
    Er du frisk og har lyst til en lidt vild oplevelse,Flyver du til Indien,Delhi,hvor det er meget varm,tag et par dage i det varme Delhi og så går turen op til det nordlig himalaya som er utrolig flot,steder som risikas yoga sted,manali,Dhamasla,super fede steder,Dali lama bor i Dhamasla,tjek de steder ud og tag din beslutning,om det bliver dejlig Thailand,eller det lidt vilde indien,smil,lars

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    Du kan rolig rejse i Thailand,selvom det er varmt,du har jo de flotte strande hvor du kan nyde livet lidt.
    Er du frisk og har lyst til en lidt vild oplevelse,Flyver du til Indien,Delhi,hvor det er meget varm,tag et par dage i det varme Delhi og så går turen op til det nordlig himalaya som er utrolig flot,steder som risikas yoga sted,manali,Dhamasla,super fede steder,Dali lama bor i Dhamasla,tjek de steder ud og tag din beslutning,om det bliver dejlig Thailand,eller det lidt vilde indien,smil,lars

Anonym Anonym

Hej,

Jeg skal ud og rejse et måned i april, og har kigget meget på Thailand, Cambodia og Indien eftersom jeg meget gerne vil til Asien og jeg derudover ikke har det store budget.
    Mit spørgsmål er så, at jeg har kunne se, at det er mega varmt i april i disse lande, og jeg vil derfor hører om der er nogle, som har erfaring med at rejse i disse lande i april? om det kunne lade sig gøre eller om det var for varmt til at få det optimale ud af det?
    Jeg er meget i tvivl om hvilket et land jeg skal vælge, så hvis der er nogle som har gode erfaringer og forslag må I meget gerne sige til. Jeg er indtil videre rejse alene og måske I har erfaring med om nogle steder er bedre end andre til at rejse alene kvinde rundt?
    Jeg håber I kan hjælpe

Anonym Anonym

tusinde tak for dit svar 🙂
    jeg kigger videre. begge lande lyder jo så spændende så det er svært at vælge

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account