This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Min ven og jeg ønsker at finde et arbejde i eksempelvis afrika, UAE eller andre spændende steder (Indien, Kina, osv). Problemet er at vi ikke har fundet arbejde endnu og ønsker at komme afsted hurtigst muligt.

Er det muligt at finde et arbejde hvis man “bare” rejser afsted?? Nogen der har gjort sig erfaringer på det område, eller kender noget til arbejdsmuligheder i lande udenfor eu?

Så vidt jeg kan se er det svært/umuligt at få arbejdsvisum hvis ikke man har arbejde inden man tager afsted – kan man så bare tage afsted og få arbejde uden et arbejdsvisum – eller hvordan skal man forholde sig til det???

Jeg håber der er nogen der har erfaringer – eller ideer til hvordan vi skal forholde os til at arbejde i udlandet.

Anonym Anonym

Hej, Det burde være muligt at finde arbejde når du/i er taget afsted, det kræver selvfølgelig bare at du/i rejser i de områder hvor der er mange turister. I afrika har jeg mødt mange der har fået arbejde ved blot at spørge omkring på de forskellige hostels og barer; i mange tilfælde vil i få at vide at der er et job ledigt om en uge eller om to måneder når de backpackere der arbejder der i forvejen skal videre. Så aftaler man at man kommer tilbage når der er arbejde og rejser et andet sted hen imens. angående arbejdsvisum vil i kunne få dem i landet på visakontorerne eller allerede måske ved grænsen hvis i har fundet arbejde inden indrejse…

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account