This topic is empty.
-
ForfatterIndlæg
-
5. september 2006 kl. 7:38 #3506640
Rosaann
Jeg har lidt spørgsmål ang vores jorden rundt rejse i marts 2007.
Først, er denne rute for dyr =
Kbh – Helsinki
Helsinki – John F Kennedy
3 dages ophold
John F Kennedy – Mexico City
16 dages ophold
Mexico City – San Jose
San Jose – Quito
12 dages ophold
Quito – LA
LA – Nadi (Fiji)
3 dages ophold
Nadi-Auckland
1 mdr ophold
Christchurch – Sydney
Sydney-Bangkok
24 dages ophold
Bangkok-Helsinki
Helsinki – KøbenhavnPris : 20.000 kr per mand.
Desuden, hvad skal vi bruge 1 måned til i NZ til? Og er 3 dage i Fiji ikke alt for lidt?
Og hvad tror I ydermere vi skal spare sammen per mand? 40.000-50.000 kr=?På forhånd mange tak for hjælpen!
6. september 2006 kl. 10:21 #3506672TheKo
Jeg har lige bestilt følgende billet:
Kbh –> Miami
3 måneder
LA –> Fiji (Nadi)
2 uger
Fiji –> NZ (Auckland)
1 måned
NZ (Christchurch) –> Kina (Hong Kong)
1½ måned
Kina (Beijing) –> KbhDet har kostet mig 13 600 kr. med alle lufthavnsskatter betalt gennem Kilroy Travels. I har en del flere stop, men det kunne måske godt gøres billigere. Hvem har i hentet bud hos? Jeg hentede ud også et bud hjem fra Jysk Rejsebureau – her var deres billigste løsning på 16 900. Der er altså mange penge at spare hvis man får bud fra mere end ét bureau.
I New Zealand er der masser at opleve. Vi håber på en helt masse fede naturoplevelser, fx lidt extreme sporting, nogle fede 5-dages heiks i jungle og til vulkaner, bjerge og lign. samt eventuelt lidt mountainbiking.
9. september 2006 kl. 1:21 #3506737TheKo
Jeg har lige bestilt følgende billet:
Kbh –> Miami
3 måneder
LA –> Fiji (Nadi)
2 uger
Fiji –> NZ (Auckland)
1 måned
NZ (Christchurch) –> Kina (Hong Kong)
1½ måned
Kina (Beijing) –> KbhDet har kostet mig 13 600 kr. med alle lufthavnsskatter betalt gennem Kilroy Travels. I har en del flere stop, men det kunne måske godt gøres billigere. Hvem har i hentet bud hos? Jeg hentede ud også et bud hjem fra Jysk Rejsebureau – her var deres billigste løsning på 16 900. Der er altså mange penge at spare hvis man får bud fra mere end ét bureau.
I New Zealand er der masser at opleve. Vi håber på en helt masse fede naturoplevelser, fx lidt extreme sporting, nogle fede 5-dages heiks i jungle og til vulkaner, bjerge og lign. samt eventuelt lidt mountainbiking.
-
ForfatterIndlæg
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.