Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Anonym Natalie Nielsen 1 uge, 5 dage siden.

• Afrejsedato: 01-09-2019
  • Rejsens længde: 3 mdr. - 1 år
  • Lande: Japan
  • Forfatter
    Anonym Natalie Nielsen 
    Deltager

Til rette vedkommende

Jeg søger en eller flere jævnaldrende rejsemakker(e) at følges med på et storslået eventyr til Asien. Jeg drømmer om en livsændrende oplevelse, som vil indebære alt fra at dykke i krystalklare have, slikke sol med ryggen mod kridhvide sandstrande, yde frivilligt arbejde, opleve et adrenalinkick som aldrig før ved skydiving, sanse havets susen og bølgernes brusen på et surfboard, danse til den lyse morgen på en beachclub, vandre til toppen af bjertagende bjerge for at se solopgangen, for så at fortsætte i junglen og opleve dets spektakulære dyreliv på nært hold, møde nye mennesker og skabe nogle uforglemmelige minder – altsammen, forhåbentlig, i selskab med en eller flere, der deler de samme drømme.

Jeg planlægger at rejse i 3-4 måneder med afrejse i start septemper. Jeg ønsker at besøge følgende lande undervejs: Indien, Singapore, Indonesien, Thailand, Kina, Malaysia, filippinerne, Australien, New Zealand og Vietnam. Hvis ikke disse lande er dine foretrukne, så fortvivl ikke. Jeg er bestemt til at forhandle med, og er åben over for dine forslag og ønsker, for I virkeligheden, hvis det var muligt, ville jeg slippe alt hvad jeg havde i hænderne og bare tage ud og opleve alt hvad verdenen har at byde på, så ethvert sted har interesse.

Lidt om mig:
    Mit navn er Natalie, og jeg er født d. 9 december 1998. Min baggrund er halv spansk, halv dansk – jeg blev født i Spanien, men flyttede til Danmark efter 2 år. Jeg er siden opvokset I Fredericia med min mor, far og storebror. Jeg færdiggjorde min STX i sommer, og er nu igang med mit sabbatår, hvor jeg har mine daglige gang på en cafe, med det formål at spare penge sammen til denne rejse og efterfølgende flytte til Århus, hvor jeg drømmer om at blive optaget på journalisthøjskolen.
    Til sidst er det værd at vide om mig, at jeg har let til latter, snakker meget, men at jeg også er omsorgsfuld og altid har det bedste i sinde for mine medmennesker.

Hvis noget af dette vækkede din interesse, må du endelig ikke tøve med at kontakte mig på mail (nataliegordillo@hotmail.com) Jeg håber på og ser frem til at vende vores kommende eventyr over en kop kaffe.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account