Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 4 år, 6 måneder siden af Cathrine Guldager.

• Forfatter

Jeg er en frisk pige på 21 år, jeg har længe gerne ville ud og backpacke rundt omkring i Asien, så er du både til Hvide sandstrande og en lækker drinks men også vandreture, hvor man virkelig får oplevet kulturen og naturen så er det nu vi skal tage ud på vores livs største eventyr, jeg venter på dig!. Jeg søger efter en pige, der er frisk på at backpacke med mig 2-3 måneder, Jeg er ansat på et plejehjem, til september udløber min kontrakt, så der vil jeg gerne ud og rejse. Jeg er en meget glad pige, der er frisk på lidt af hvert, jeg er meget tørstig efter at komme ud og opleve verdenen. jeg er både den spontane type, men det er også rart at der er styr på tingene nogen gange. Jeg vil rigtig gerne opleve madkulturen hvor end vi kommer hen. Jeg er ude efter en rejse med masser af oplevelser men samtidig også noget til billige penge. Min drøm er at prøve at arbejde som frivillig og komme ud og dykke i krystal klart hav.
    Hvis mit opslag har vakt interesse så tøv ikke med at skriv til mig på min E-mail: Cathrine.mus@hotmail.com

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account