This topic is empty.
-
ForfatterIndlæg
-
11. februar 2006 kl. 8:05 #3503868
jack
Hej
Jeg sad lige og læst på de hjemlige aviser at Mr. Charter (Stig Elling – Star Tour) lukker helt for Bali de næste 6 måneder og at der faktisk ikke er flere danskere på Bali.
Men jeg er sikker på at der er en del backpacker for selv om at aviserne skriver der ikke er flere dansker der så glemmer de jo at der er noget der hedder backpackers.
Så er du på Bali eller ander steder i Indonesien så god tur og hyg dig i det dejlige land.
Mvh
Jack
12. februar 2006 kl. 10:42 #3503871tln
Man skal lige husk at Udenrigsministeriet råder alle dansker til at forlade Indonesien med det samme.
Så befinder du dig i Indonesien så forlad landet eller kontakt den Hollandske Ambasade i Jakarta.Adressen er:
Jl. H.R. Rasuna Said Kav. S-3,
Kuningan Jakarta 12950,
+62 (0) 8 11 886022 ).Eller kontakt Udenrigsministeriets hotline på
tlf. 7013 1112.Alle danskere i Indonesien opfordres til at lade sig registrere via ambassadens hjemmeside på http://www.ambjakarta.um.dk/en
Samtidigt kan du ligge besked her om din videre færten så venner og familie nemt kan finde dig.
13. februar 2006 kl. 9:09 #3503875Stranger
Jeg har selv været på Bali og jeg tvivler stærkt på, at der er nogen form for sikkerhedsrisiko. For det første tror de fleste balinesere på noget åndehalløj, og for det andet er de utroligt flinke mennesker. Udenrigsminesteriet ser bare på indonesien som helhed og advarer mod hele landet, hvilket efter min mening er unødvendigt. Jeg var der selv ugen efter 9/11, hvilket vi ikke kunne mærke på nogen måde.
15. februar 2006 kl. 9:57 #3503886Jesper Jensen
Jeg tror ikke balineserne udgør nogen risiko, det er blandt jordens venligste mennesker.
Problemet er at andre indonesere jo også kan rejse til Bali. Det skete med bomben på Sari Club.
Der er trusler fra konkrete grupper i Jakarta, der vil rejse til Bali for at slå danskere ihjel.
Jeg ville lige afvente situationen lidt endnu..
-
ForfatterIndlæg
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.