This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym admin

Er du i Thailand og vil ligge en besked til venner og familie så kan du ligge en besked her, det samme gælder hvis du har venner eller famile i området og gerne vil have kontakt med dem.

Du kan læse Udenrigsministeriet rejsevejledning til Thailand her

Anonym Miss_ShadowCat

Jeg flyver til bankok den 24 januar.. ville i være beymrede over at tage afsted?

Anonym Popnizzen

Vi er tager afsted d. 8 januar og er rigtig godt og grundige træt af det her. Vi lander i Bangkok og kan desværre ikke bare rejse videre med det samme da der er nogle papir der skal ordnes inden så vi bliver nødt til at bruge nogle dage der + at bevæg os udenfor som um har frarådet os

Anonym Karina og Pia

Hej, vi er ogsaa meget i tvivl om hvad vi skal goere… Vi flyver til Singapore i dag fra Austraien af og saa var planen at tage videre til Thailand indenfor en uge. Hvad skal vi goere? Vi overvejer at tage en uge eller 14 dage i et andet land, nogen der har ideer til et land som er billigt og sikkert?

Anonym tln

Til alle jer der er på vej til Thailand.

Vil I ikke lige ligge en besked ind om hvordan stemningen er i Thailand generelt og Bangkok i særdeleshed.

I kan entene komme med kommentaren her eller sende mig en pm så samler jeg alle komentarne så andre også kan få glæde af dem

Anonym Anonym

Hej Karina og Pia. Jeg tror nu godt i kan rejse til Thailand, i kan jo holde jer væk fra de helt store turist områder. Men i kan også tage til Malaysia når i nu alligevel lander i Singapore tag fx op til Cameron Highland eller til en af de dejlige øer. Malaysia er et skønt land, og her er ligeså billigt som i Thailand.
    Forsat god tur

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account