This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym dingo

Jeg kom hjem fra en 3 måneder lang rejse som gik igennem Thailand, Malaysia, Singapore og Indonesien for nogle måneder siden.. Stort set hver eneste dag tænker jeg tilbage på rejsen og savner det sådan og føler mig ofte rastløs..
    Er jeg den eneste der savner at backpacke??? Hvad gør i når i savner det??
    kom med din historie eller lign 🙂

Anonym Tine

Jeg er netop hjemvendt for en måned siden. Det var fint de første par dage, men det er sgu hårdt, tænker også hele tiden tilbage!! Jeg ved ikke helt hvad der skal til så jeg ikke tænker på det….måske vil jeg altid tænke på det….

jeg burde nok begyndte at arbejde igen, så jeg kan spare op til min næste tur, men kan altså ikke får taget mig sammen….

Anonym Allan3

Jeg har endnu ikke været ude og rejse, men har planlagt en længere tur gennem asien næste år, og glæder mig rigtig meget, og nogle gang har jeg bare lyst til at taget et eller andet sted hen, bare for at møde nye mennesker og opleve noget.

Anonym dingo

Savner også bare at møde nye mennesker og opleve en hel samme spændende. I stedet skal man bare arbejde og lave det samme hver eneste dag.
    Derudover synes jeg bare Asien er så fantastisk 😀

Anonym Anonym

Jeg løber alt hvad jeg kan ind i en mur og håber jeg går ud som et lys. Bare indtil jeg igen kan komme afsted.
    Dog virker det ikke altid.
    Jeg tror vi alle har det som dig. Det er fedt at komme hjem, en time eller to og så bare atsted igen.

Anonym Anonym

Genial hjemmeside.

De burde oprette nogle rejse cafér rundt i landet så man kan mødes med folk som har været ude og rejse og måske skal det igen. Udveksle informationer osv.

Poul

Anonym lisalehtinen

Jeg har været hjemme i snart 4 måneder efter en gennemrejse i Sydamerika.
    Det har været fedt at skulle integrere alle de nye perspektiver i mit liv i Danmark, dog er det bare svært for andre mennesker at forstå, når de ikke selv har været afsted.
    Jeg drømmer stadig sommetider på spansk.
    For at afhjælpe samt udskyde trangen til at tage tilbage hører jeg folkemusik fra de områder jeg befandt mig i 🙂

Anonym lisalehtinen

Jeg har været hjemme i snart 4 måneder efter en gennemrejse i Sydamerika.
    Det har været fedt at skulle integrere alle de nye perspektiver i mit liv i Danmark, dog er det bare svært for andre mennesker at forstå, når de ikke selv har været afsted.
    Jeg drømmer stadig sommetider på spansk.
    For at afhjælpe samt udskyde trangen til at tage tilbage hører jeg folkemusik fra de områder jeg befandt mig i 🙂

Anonym ulle

DET KALDES REJSEFEBER.
    JEG REJSTE FOR 15 ÅR SIDEN I 4 MRD.SOM BACKPACKER MED EN REJSEVEN,HAVDE DE SAMME SYMTOMER SOM JER .DET ER HELT NORMALT.
    MEN DET GÅR ALDRIG HELT OVER,DET BEDSTE ER ARB. SÅ MEGET SOM MULIGT OG KOM AFSTED IGEN.

SÅ HUSK ALLE JER SOM ALDRIG HAR VÆRET AFSTED FOR REEL,DET ER DEN LL.PRIS MAN MÅ BETALE.

AT REJSE ER AT LEVE…

Anonym Boe Wollert

Rejsefeber er en latent sygdom,som ikke kan kureres,og ingen vaccinatin findes det eneste der virker er at komme afsted igen. Hilsen Boe Wollert

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account