Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3541764
     jwh

      Hej, efter 3 måneders rejse i Malaysia, Filippinerne og Indonesien skal min veninde og jeg flyve hjem fra Singapore. Men vores spørgsmål er om det er værd at bruge nogle dage i Singapore, eller om vi bare skal tage dertil for at flyve hjem?
      Hvad vil du anbefale at se hvis du syntes det er et stop værd? og nogle hotel/hostels anbefalinger i så fald?

      På forhånd tak for hjælpen 🙂

      #3541769
       lauridsen_lars@hotmail.com

        hej.
        Jeg ville Anbefalde to til fire dage, Singapore er at flot og meget rent land og man kan spise billige når man spiser street food, Danske sömands kirke har dansk slik hvis du skulle få lyst til det. kan ikke huske hvad og hvor der ligger et godt og billige hostel sorry, men tjek lonely planet, transport easy singapore er alt easy, ved hvad du menre om den zoo,hvis du nu laver en tur der hedder sömandskirken long bar raffels hotel slutter af med zoo, Det var en mulighed,lars

        #3541770
         Miss Adventure

          Jeg stoppede 4 dage på vej hjem fra Indonesien sidste sommer….
          4 dage var fint…. og jeg er glad nok for, at jeg stoppede… men det er ikke en by, jeg ville stoppe i igen… 4 dage var nok for mit vedkommende…
          Jeg var i Zoo….på nightsafari… på Sentosa Island…en tur i flyer-hjulet… på en kanalrundfart og en bådtur… og i China town og Little India…

          jeg vil anbefale 3-4 dage der…

          Man skal lige vænne sig til nogle helt andre priser, når man kommer fra Indonesien.., hold op, hvor alting var DYRT.

          #3541771
           Miss Adventure

            Hvis jeg skulle til Singapore igen, ville jeg bo her:

            Boat Quay POW Prince of Wales
            http://www.pow.com.sg/rates1.php

            #3541774
             Anonym

              Har godt nok ikke været i Singapore, men når I nu har chancen, hvorfor så ikke gøre det? I kan jo bare bruge et par dage 🙂

              #3541766
               lauridsen_lars@hotmail.com

                ja og atter ja, rigtig mange stoper ikke og det er en fejl, de har et kanon zoo et af verdens bedste og for os dansker har de en dansksömands kirke som jeg har besögt to gange på mine rejser i östen super godt sted og så er der en masse historie longe bar på raffels hotel og masse af god street food, tjek det ud, lars

                #3541767
                 Anonym

                  Okay fedt 🙂 Jeg tænkte mere når man nu havde været på en del jungleture og set dyr om man så gad den zoo? Men har hørt rigtig mange sige den er fantastisk. Har du nogen hostel/hotel anbefalinger? Hvor mange dage ville du anbefale? Ville 2 være okay? Eller er der meget transport tid til/fra lufthavnen?

                  #3541794
                   juliew

                    Ja du har så ret, bare fordi vi i forvejen er lidt tidspresset, men ja tror vi tager to dage der ihvertfald, så kan jeg jo os selv vurdere om det var et stop værd 😀 Men tak for hjælpen allesammen!

                  Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

                  Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                  © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                  Log ind med brugernavn & kodeord

                  eller    

                  Glemt dine oplysninger?

                  Create Account