This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sandra

Hejsan!

Jeg skal efter et halvt års ophold i Spanien vende snuden mod latinamerika om frivillig. Det bliver i starten af 2005. Jeg drømmer om at rejse med Dansk Latinamerikansk Venskabsklub til Ecuador, hvor de har en projekt i regnskoven med rehabilitering af konfiskerede dyr. For mig virker det som det billigste tilbud, hvis man vælger at rejse med et selskab.
    Er der nogen af Jer derude der har været på det prjoket, eller i det hele tager har rejst med Dansk Latinamerikansk Venkabsklub?
    I kunne være mig meget vehjælpelige ved at fortælle mig om jeg kan stole på deres projekter, priser og vejledning?
    På forhånd tak, Sandra!

Anonym metteks

Jeg har ikke rejst med dem, men jeg har rejst med Nephentes Travel. deres programmer er nu overgået til dansk-latinam. venskabsklub.

Havde en god tur til Mindo, Ecuador. Ingen problemer overhovedet. Var også på deres sprogskole i Quito og Otavalo, det var rart at få genopfrisket mit spanske.

Du kan læse om min tur her: http://www.metteks.dk

Anonym mille

jeg har rejst med dem, der var ingen problemer. God tur.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account