This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Wasd9595

Hejsa

Vi er nogle stykker der overvejer at rejse til Australien. Det klart billigste er ifg. momondo.dk Cathay Pacific Airways. Er der nogle der har erfaring med dette?

Det der bekymre os er, at flybillet.dk, selskabet man køber billet gennem, har en utrolig lav rating på trustpilot. Kan flybillet.dk anbefales?

Er 4300 kr for en billet til Australien for godt til at være sandt?

Anonym Sys

Har kun gode erfaringer med Cathay!!!! Køber altid min billet via det pågældende flyselskab.

Med den pris gætter jeg mig til at det ikke er en returbillet?!

Anonym Hovgaard

Jeg ville personligt aldrig benytte flybillet.dk på baggrund af deres anmeldelser på trustpilot – og selskabet blev desuden nævnt i en tv udsendelse engang pga deres dårlige kundeservice. Så det lidt et sats man skal gøre op med sig selv..

Cathay Pacific Airways synes jeg også er et fint selskab 🙂 Har I tjekket på deres hjemmeside om de kan matche samme pris?

Det er en billig billet – og tænker det må være en enkelt billet?

Anonym Wasd9595

Tak for svarene. Ja, det er kun en enkelt billet. Købes der gennem flyselskabets hjemmeside koster det 2000,- mere.

Anonym Sys

Jeg syne ofte at en returbillet (evt en fleksibel) er billigere i længden…??

Anonym Wasd9595

Tjoo… Problemet er, at vi ikke ved om vi vender tilbage efter 1 måned eller 1 år. 🙂

Anonym Sys

Derfor køb en fleksibel-billet 😉 Men hold lige øje med evt. ændrngsgebyr!

Anonym Tine

Wow, 4300 kr til Australien, det er godt nok billigt! Men hvis det er den pris der står der, så er det også den der passer.

Jeg har ikke brugt flybillet.dk….

Cathay er et fint selskab. Jeg har fløjet med det to gange uden problemer, dog er maden ikke det bedste, men service og sæder er gode 🙂

Anonym Carsten

Hej, jeg har denne sommer benyttet flybillet.dk flere gange hver gang uden problemer. En enkelt gang fik jeg en mail om de ikke kunne udstede flybilletten grundet flyselskabet, men jeg fik pengene retur allerede dagen efter. Jeg vil dog altid foretrække at købe direkte hos flyselskabet såfremt prisen er tilnærmelsesvist det samme, da du står bedre.
    Har fløjet med Cathay et par gange, og har kun gode ting at sige, rigtig god service om bord.

Anonym Mads Dalhoff

Min kæreste og jeg fløj til Japan fra CPH med Cathay. 2500kr pr. billet. Billetten inkluderer desuden alt den mad du kan spise på hele turen, samt et lille smart TV med spandevis af underholdning. Vi vil varmt anbefale Cathay. Vi har dog ikke erfaring med flybillet.dk 🙁

Camilla & Mads

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account