Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3527699
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100136 bbp-parent-topic-200033 bbp-reply-position-1 odd post-3527699 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Majsen

      Jeg leder efter et projekt at arbejde frivilligt på her i foråret/sommeren. Jeg har fundet den engelske organisation Yomps, som umiddelbart lyder god.
      Er der nogen der har rejst ud på et af deres projekter?-jeg vil meget gerne høre om folks erfaringer med dem
      Tak
      Venlig hilsen
      Maja

      #3528370
       Marion Andersen

        Kære Maja
        Vi har aldrig hørt om YOMPS.
        Har du sammenlignet med http://www.exis.dk?

        #3528448
         Majsen

          Hej Marion.
          Nej, de er vist forholdsvis ukendte i DK, men har efter en god del søgning på internettet fundet nogle andre forums, hvor de bliver rost af tidligere deltagere.
          Tak for rådet med Exis-hvis det havde humanitært arbejde, jeg ville lave, ville det bestemt have været en god mulighed (jeg skal arbejde på et dyrereservat gennem YOMPS, såå)
          Men tak 🙂

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log in with your credentials

        or    

        Forgot your details?

        Create Account