This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Fie123

Jeg vil gerne til Nepal i foråret, og arbejde 4-5 måneder som frivillig på et børnehjem eller en skole. Jeg tænker, at det må være muligt at rejse dertil (vi er to der rejser sammen) og derefter finde et sted at arbejde som frivillig. For at undgå at skulle betale i dyre domme til en organisation. Er der nogen der har været i Nepal, som har arbejdet som frivillig, uden om en organisation?

Anonym Ham-der

JYsk tilbyder at arbejde på et børnehjem eller på en skole i KTM for 900 kr om måned, det er ink. kost og værelse hvis det er på børnehjemmer. Jeg ved ikke hvordan det fungere hvis man arbejder på den skole… Elllers kan man sagtens finde noget ved hjælp af opslag ved KTM guest House (fx arbejde med gade hunde og gade børn osv.)

Anonym Anonym

Jeg har igennem JYSK kommet i kontakt med et børnehjem, hvor jeg har været en måned. Stedet hed Horac. På deres visitkort står disse to email adresser

horacnepal@yahoo.com
    shah.kb@horac.org

Anonym Malene

En dansk mand ved navn Lars har et børnehjem i Nepal som hedder Nepal bal ghar som kan anbefales. Hvis du bare søger efter det på google er det nemt at finde.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account