This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lone traveller

Jeps, jeg har erfaringer.

Vi var vel 14 stykker på turen, og ud over 2 jævnaldrende australske piger var alle over 50 (og fra australien, haha). Turen var ganske udmærket, men jeg ville kunne have købt den samme tur laaangt billigere på stedet (sådan er det med ALLE ting – køb så lidt som muligt hjemmefra).
    Senere på min tur fik jeg hårdt brug for kilroy, da jeg blev fanget i vietnam under forsøg på at komme ind i Kina og mit vietnam-visum udløb, men de svarede aldrig på mine mails (dybt skuffende) og da jeg ringede en fredag holdt de pludselig store bededag-lukket, og havde naturligvis også lukket resten af weekenden. Hvis jeg blev indtil mandag i vietnam ville det være for sent, så jeg måtte tage den første flybillet muligt ud af landet, og den var til australien. Jeg var heldig, at de ikke gjorde mere end 30minutters bureaukrati ud af det 1 dag overskredne visum. Nu meget sjov historie, men jeg rejser IKKE med kilroy igen. Og jeg anbefaler altid andre det samme.

Anonym Daniel Madsen

Cool histore…:o) Siger bare alt om kilroy… De score kassen på folks uvidenhed..!!

Men ja, drop det med at bestille en hel masse hjemme fra… Det er for det første dyrer, og meget mere uflexibelt… Og deres fly billetter er alt alt for dyre…

Brug hellere lidt tid på nettet og find det du skal bruge, alt kan findes på nettet, det er sgu også bare det kilroy gør…

Anonym Anonym

Hey

Jeg bookede en 13 dages rundrejse på Borneo gennem Kilroy – firmaet var intrepid. Jeg havde så samtidig også bestilt flybilletter m.m.

Jeg vil ikke bestille flybilletter gennem dem igen, da jeg efterfølgende fandt en masse der var meget billigere.

MEN MEN min tur med intrepid var den bedste oplevelse nogensinde. Jeg oplevede ting jeg ellers ikke ville have oplevet. Og jeg vil gøre det igen imorgen.

Så ja grupperejser er for mit vedkommende anbefalelsesværdigt. Vi var 10 personer plus vores leder, jeg var yngst (23), og så var det ellers mest folk i 25-30 års alderen, dog med en enkelt smutter på 50 år..

Men go for it..

Michelle

Anonym Ham-der

Jeg smutter til Nepal og Indien her til oktober, I den forbindelse har jeg kigget på rundrejser i Indien med kilroy rejser.
    Er der nogler der har erfaring med planlagte gruppe rundrejser?
    Hvor gammel er de fleste der deltager sådan noget?

Anonym Sara

Jeg har indtil nu kun oplevede positive ting gennem Kilroy, hvor min kæreste og jeg har bestilt billetter til jorden rundt. Vi har fået lige den rejse vi gerne ville have og mere til til en billig pris. Hverken Jysk eller STA har kunne give os et tilbud til samme pris. Desuden har vi fået super god service, hvor alle vores spørgsmål tålmodigt er blevet besvaret.

Vi overvejer stadigvæk om vi skal købe en tur gennem dem, for som mange andre siger, så kan man selv nå langt og gøre det meget billigere. Men da ingen af os kan spansk, overvejer vi at købe en tur på Inka treket i Peru. Her skal man alligevel bestille i god tid, for at være sikker på at kunne komme med.

Vi har jo ikke været afsted endnu, så kan ikke svare på hvordan Kilroy hjælper en mens man er afsted.

Vh Sara.

Anonym Ronni

Hej Ham der.

jeg har selv kigget på at tage en rundtur til indien og muligvis en af nabo landene, men efter at have kigget en del på nettet fandt jeg ud af det er meget billigere selv at arrangerer det. Kan få billetter gennem finnaír til indien i vinter for 3100kr og så har jeg kigget rigtig mange hjemmesider med rundture igennem. Faldt over denne her hjemmeside (http://www.india-travelpackages.com), som jeg selv kraftigt overvejer at bruge. Fordelen er her at man har sin egen bil med chauffør og derfor er man fri for at skulle være sammen med en masse andre mennesker, desuden har de utrolig mange forskellige ture til en rigtig god pris. Skulle man ikke finde hvad man ønsker, kan man selv sige hvad man vil have så udregner de en pris på det.

MVH

Ronni

Anonym Hjalte

“Fri for at være sammen med en masse andre mennesker”… kan man så ikke ligeså godt blive hjemme og se en dokumentar i fjernsynet+

Anonym haroon

unskyld er der nogen der kan gi mig nogen billige fly rejser til madrid nogen der er billigere end kil roy

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account