This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Jeg står og skal ud og rejse og har derfor kigget lidt på Expedia og Travellink som mulighede rejsearrangører.

Dog kan jeg se, at http://www.Expedia.dk ikke er medlem af Rejsegarantifonden – Det er http://www.Travellink.dk til gengæld.

Er der nogen, der har erfaring med disse to bureauer?

Anonym Claus

Hvis du kun søger flybilletter, kan det med Rejsegaranti fonden være ligegyldigt. Fonden dækker jo kun dit tab, hvis du har købt overnatning med i prisen.
    Går selskabet nedenom og hjem, og du kun har købt flybilletter, er pengene tabt.

Travellink har jeg brugt en enkelt gang.

Når du har fundet en god pris, kan det oftest betale sig at søge den samme billet på flyselskabets hjemmeside til billigere penge.

mvh
    Claus

Anonym none

Hej Claus.

Jeg søger både flybilletter og hotel.
    Expedia er indtil videre den billigste – men de er som sagt ikke medlem af Rejsegarantifonden.
    Derfor overvejer jeg i stedet Travellink.

Jeg har dog ingen erfaring med de to rejsearrangører.

Anonym berejst dame

Expedia.dk er agent for bl.a. pakkerejser. De sælger for et amerikansk firma, som ikke er med i rejsegarantifonden. Deres fly kan være europæiske f.eks. sas, norwegian o.s.v… Men pakken er ikke dækket af rejsegarantifonden. Travelink er måske en anelse dyrere, men pengene er godt givet ud 🙂

Anonym camilla Hansen

Der er noget med at hvis du betaler med mastercard så er du dækket selvom du kun køber flybillet.
    Jeg har selv rejst med expedia og det fungerede rigtig godt, med god service og vi fandt ud af at vi sparede rigtig mange penge på hotel. Det hotel vi bookede betalte vi ca. 500 kr for pr nat og det kostede rigtigt 1800… så gode penge at spare!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account