This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej alle..
    Håber nogle vil være søde at hjælpe os lidt med en smule plænlægning..
    Vi er fire piger der har besluttet at tage til Thailand i Juli, da vi kun har sølle to uger til rådighed er vi klar over vi skal begrænse de steder vi skal se en del.
    Vi kender ikke´Thailand, men har fået fortalt at øst thailand er det ideelle på denne tid(Ang regn)
    Vi vil flyve til bankok og derefter bare gerne rundt på nogle dejlige øer.
    Hvad vil i anbefale af øer? gerne dejlige sandstrande, og også gerne fest og ballade:-)
    Håber på nogle med erfaring kan hjælpe os til at en bare lidt mere struktureret plan:-)
    På forhånd tak

Anonym Anonym

Hej

Jeg foreslår at i tager et par i Bangkok. Bo på Khao San Road. Der er fest og ballade. Tag med selskabet Lomprayah til først Koh Tao og dernæst Koh Phangan. Der er mange gode strande på begge øer og der er også en masse fest og ballade. Dog mest på Koh Phangan, hvor der afholdes FullMoon-Party. Det foregår i Haat Rin og det er også der der er fest når der ikke er FullMoon. Koh Tao er mere hyggelig med mange muligheder for at dykke. Men også fest om aftenen. Efter Koh Phangan tag til Surat Thani og flyv tilbage til Bangkok med Air Asia. Flybilletten koster max 200kr pr pers..

God tur

Anonym mynda

Mange tak for svaret:-)
    Hvordan foregår det med billetter til fly, booker man dem hjemmefra eller bare der nede??

Anonym Sanja hvolbæk

hej hej. jeg vil også anbefale koh Tao. med sørg for at booke væreser hjemmefra på denne ø. – for det er vildt dyrt hvos man ikke ønsker at tage dykkercertifikat. Vi rejste for to år siden og var også ved Krabi og sejlede derfra ud til Phi Phi islads. Det var det smukkeste i thailand jeg har set. – og vejret var vildt godt der. derfra kan man tage på udflugt for at snorkle eller se monkeyisland eller den bugt hvor the beach er optaget. phi phi er fantastisk…
    når i så er tilbage i krabi, kan I tage bus til Surrathani og derfra tage til koh tao, kog pagnan eller koh Samui – sidstnævnte er dog meget turistet.
    Mht. billetter med air Asia, så bestiller man online på deres webpage. man skal vist lige oprettes som bruger. – og det er fine fly…

god tur…

Anonym tine surel

Jeg vil også anbefale phi phi islands og krabi kysten (især rayleigh beach tæt ved ao nang, tæt ved krabi). Har været alle stederne foreslået, og vil altså sige, at har man ikke så meget tid, og vil have milighed for fest, kultur, dykning el snorkling, badning, ligge på stranden, fantastisk og meget afvekslende natur, så er krabi og phi phi stedet!

Anonym Anonym

Mange tak for gode svar..
    Ang vejret er Phi Phi så ikke i nærheden af Phuket??Her har jeg hørt er et skidt omrdåe for juli, ang regn sæson??Nogle der ved mere??
    Vil nemlig meget gerne til Phi Phi…
    Tak:-)

Anonym Anne Hebo

Phi Phi er fantastisk – men nok ikke i vores “sommerhalvår” nej 🙂 Jeg ville også vælge Bangkok og østkysten. Men hvis jeg var jer ville jeg nok nøjes med at besøge én eller max 2 ø’er, når I ikke har længere tid. Det er dumt at bruge for meget af sin ferie på transport.
    Full Moon Party på Koh Phangan er bestemt et besøg værd! Men det er jo ikke sikkert at det lige passer med jeres tur. Check det på : http://fullmoonparty-thailand.com/

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account