This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hejsa!
    Jeg tager til Peru hele september og havde faktisk booket et inka treck hjemmefra – troede jeg – det viser sig at damen havde glemt mig og mine rejsekammerater, og nu er der først plads lige inden vi skal hjem, hvilket vi ikke kan nå!!!!
    Ved I om de “gemmer” nogle pladser, som man kan købe når man kommer til Cousco, og derved stadig kan komme afsted på 4 dags treck på den dato vi oprindeliget havde planlagt?
    Håber nogen kan hjælpe os….

Anonym Riem

Der er en del lokale arrangører i Cuzco, som I kan henvende jer til. De fleste ligger side om side, så det er værd at shoppe lidt rundt. Hvis I ikke har tid til at tilbringe et par dage i og omkring Cuzco mens i venter på plads er det en god idé at booke på forhånd. jeg vil tro man kan google sig til noget – det kan evt. være lidt dyrere.

Dvs. de muligheder jeg umiddelbart ser er
    1. hvis gog tid så book dernede – men ingen garanti.
    2. prøv andre danske rejsebureauer’
    3. google jer frem til bureauer i Peru / Cuzco

Håber I kan bruge det.

Hilsner
    Riem

Anonym BellaPV

Hejsa 🙂

Jeg og min kusine havde bestilt hjemmefra men vi mødte nogle australiere som bare tog det meget impulssivt så prøv da at tage derhen og hør om ikke de har nogle afbud – det skulle sikkert lade sig gøre 🙂

Jeg håber i hvertfald I oplever det – DET ER BARE MEGA HÅRDT OG FEDT!!!!!!!!! 🙂 En oplevelse for livet!! God tur – og HUSK gode vandrestøvler og “højt” humør 😉

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account