This topic is empty.
-
ForfatterIndlæg
-
6. december 2006 kl. 5:31 #3507948
Kenneth Karl Nielsen
Jeg er rimeligt kendt i rejsebranchen, men jeg kendte ikke flybulgarien før jeg så dit indlæg.
På deres hjemmeside kan jeg se at rejsebureauet Penguin Travel står bag, dem har jeg ikke hørt noget negativt om.
Penguin Travel er medlem af Rejsegarantifonden. Det giver dig ikke nogen garanti for din flybillet, men fortæller at de er rimeligt seriøse.
Jeg fik en fejl, da jeg søgte på deres hjemmeside. Det gør mig lidt nervøs – Ring evt. til Penguin Travel på 33 21 51 00 for at høre nærmere.
Sammenlign under alle omstændigheder deres priser med andre flyselskabers. Det kan du gøre her på siden ved ved at klikke her
6. december 2006 kl. 8:11 #3507936Corbieres
Hej
Vi er en familie på 4 der påtænker at benytte Flybulgarien.dk ved vores rejse til Bulgarien til sommer, er der nogen der har gode/dårlige oplevelser med dette selskab? På forhånd tak for jeres hjælp…. 🙂
Mvh
Brian
20. februar 2008 kl. 11:38 #3524264Mandana
Er der nogen der har erfaring med flybulgarien. for vi vil gerne bruge dem da vi har en lejlighed i sunny beach og kun har brug for flybilletter?
VH/ Amanda18. marts 2009 kl. 9:24 #3528578Lene Nielsen
Dem kan sdu roligt flyve med, vi har lejlighed i Bulgarien og flyver for det meste med dem.
Fin service, og kaffe snawich med i prisen.
Mvh Lene Nielsen
4. juli 2009 kl. 1:33 #3529854Helena S. I. Frederiksen
Vi har også brugt dem – det er næsten eneste mulighed vi kan finde uden for sæsonen, hvor vi har rådighed over vores lejlighed – og det har fungeret fint. Sidste år lejede vi bil hos Umbrella Car, de noterer alle defekter ved bilen og der er meget papir, der skal underskrives, men også det fungerede perfekt.
Helena S. I. Frederiksen
http://www.paatoppen.dk4. juli 2009 kl. 1:36 #3529855Helena S. I. Frederiksen
Vi har også brugt dem – det er næsten eneste mulighed vi kan finde uden for sæsonen, hvor vi har rådighed over vores lejlighed – og det har fungeret fint. Sidste år lejede vi bil hos Umbrella Car, de noterer alle defekter ved bilen og der er meget papir, der skal underskrives, men også det fungerede perfekt.
Helena S. I. Frederiksen
http://www.paatoppen.dk12. marts 2011 kl. 5:20 #3537271dimitar
quite expensive is to fly with flybulgarien-around 250-300 eur double ticket, better to fly with cimber air-much cheaper
-
ForfatterIndlæg
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.