This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kenneth Karl Nielsen

Jeg er rimeligt kendt i rejsebranchen, men jeg kendte ikke flybulgarien før jeg så dit indlæg.

På deres hjemmeside kan jeg se at rejsebureauet Penguin Travel står bag, dem har jeg ikke hørt noget negativt om.

Penguin Travel er medlem af Rejsegarantifonden. Det giver dig ikke nogen garanti for din flybillet, men fortæller at de er rimeligt seriøse.

Jeg fik en fejl, da jeg søgte på deres hjemmeside. Det gør mig lidt nervøs – Ring evt. til Penguin Travel på 33 21 51 00 for at høre nærmere.

Sammenlign under alle omstændigheder deres priser med andre flyselskabers. Det kan du gøre her på siden ved ved at klikke her

Anonym Corbieres

Hej

Vi er en familie på 4 der påtænker at benytte Flybulgarien.dk ved vores rejse til Bulgarien til sommer, er der nogen der har gode/dårlige oplevelser med dette selskab? På forhånd tak for jeres hjælp…. 🙂

Mvh

Brian

Anonym Mandana

Er der nogen der har erfaring med flybulgarien. for vi vil gerne bruge dem da vi har en lejlighed i sunny beach og kun har brug for flybilletter?
    VH/ Amanda

Anonym Lene Nielsen

Dem kan sdu roligt flyve med, vi har lejlighed i Bulgarien og flyver for det meste med dem.

Fin service, og kaffe snawich med i prisen.

Mvh Lene Nielsen

Anonym Helena S. I. Frederiksen

Vi har også brugt dem – det er næsten eneste mulighed vi kan finde uden for sæsonen, hvor vi har rådighed over vores lejlighed – og det har fungeret fint. Sidste år lejede vi bil hos Umbrella Car, de noterer alle defekter ved bilen og der er meget papir, der skal underskrives, men også det fungerede perfekt.

Helena S. I. Frederiksen
    http://www.paatoppen.dk

Anonym Helena S. I. Frederiksen

Vi har også brugt dem – det er næsten eneste mulighed vi kan finde uden for sæsonen, hvor vi har rådighed over vores lejlighed – og det har fungeret fint. Sidste år lejede vi bil hos Umbrella Car, de noterer alle defekter ved bilen og der er meget papir, der skal underskrives, men også det fungerede perfekt.

Helena S. I. Frederiksen
    http://www.paatoppen.dk

Anonym dimitar

quite expensive is to fly with flybulgarien-around 250-300 eur double ticket, better to fly with cimber air-much cheaper

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account