This topic is empty.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3709602
    Anonym Joacim Graff

    Hejsa,

    Jeg er i gang med samle data og erfaringer omkring flyforsinkelser og hvor gode flyselskaberne er til at:

    1. Vedkende sig erstatningsansvaret – dvs kommunikere til de uheldige passagerer omkring klagemuligheder, såvel som indrømme der er tale om en erstatningsberettigende forsinkelse.
    2. Reelt også udbetale erstatningen.

    Der er 3 [blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote] for, hvornår en forsinkelse er erstatningsberettigende: Tid, Destination i EU og hvorvidt der er “ekstraordinære omstændigheder”, ex. dårligt vejr.

    Svar gerne i tråden, tak.

    #3709603
    Anonym Joacim Graff

    jeg forsøgte at linke til flyjura.dk hvor du kan læse mere om de 3 kriterier – med risiko for at virke selvpromoverende..:)

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account