This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej Alle,

Jeg står og skal til Peru og Bolivia her i januar måned og stresser en lille smule over hvordan jeg får organiseret at komme fra Lima til La Paz uden at misse nogle af “must see” tingene/oplevelserne i og med at mit spanske ikke er fantastisk – tværtimod! 🙂 Jeg er nu faldet over den side, der hedder greentoadbus.com hvor der udbydes disse her hop on – hop off billetter. Er der nogle, der har erfaringer med disse billetter? Jeg synes indtil videre jeg har fundet lidt delte meninger på nettet nemlig…..så alle kommentarer, råd og oplevelser modtages med kyshånd 🙂

Mvh Lotte

Anonym Claus

Jeg synes, det lyder meget dyrt i forhold til, hvad du selv kan købe billetter for i Latinamerika. For mig at se er det endnu et led i at købe sig en busbillet. Mit råd er at gå direkte til busstationen og købe en billet.

At kunne perfekt spansk vil altid være en kæmpe fordel, men der rejser altså folk rundt der ikke kan sige et kvæk spansk, herunder mange fra Japan og Korea. Det skal nok gå, når først du er kommet afsted. Indloger dig på et hostel, de vil helt sikkert kunne hjælpe dig i din videre færd i Andelsbjergene. Og spar de sekstra penge, som greenloadbus koster.

Der vil være masser af andre backpackere, der gerne vil hjælpe dig med at købe en billet. Måske finder du nogen, der skal samme vej osv.

mvh
    Claus

Anonym Katrine Havelund

Jeg er helt enig. Det er meget nemt at rejse indenrigs i de to lande, og det nemmeste er helt klart at gå til busstationen i den by du er kommet til, og købe en billet.

Da busser stort set er den eneste inderigs offentlige transportform er der rigtig mange busselskaber, og alle andre skal også med bus i deres videre færden, så du vil helt sikkert kunne finde andre backpackere, der skal samme vej.

Mit spanske er også meget begrænset, men med et par få gloser kan du sagtens klare dig.

Kh Katrine

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account