This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym KristineK

Er igang med at skulle bestille billetter til en tur til Asien, og første stop vil være Vietnam.
    I min søgning er det gang på gang det samme selskab der kommer op med de billigste priser, nemlig LOT Polish Airlines, er der nogle der har erfaringer med dette selskab??

Håber i kan hjælpe…

Anonym Jakob

Lot er et ganske glimrende lille selskab, medlem af Star Alliance, så du skal ikke frygte for sikkerheden.
    Flyene er en smule outdated. Mener de bruger Boeing 767, men det er faktisk et fantastisk fly med 2-3-2 sæde konfiguration på økonomiklasse. Mht service, ja så ligner den det meste andet man får med europæiske selskaber, middelmådigt. Måske i den bedre ende af det middelmådige. Det afhænger af personalet på dagen.

god tur

Anonym KristineK

okay, tak for dit svar.
    ved du om der er skærme i sæderne, så man er underholdt under den lange tur?

Anonym DanielJohansen

Jeg har aldrig selv brugt selskabet, men du kan læse om alle selskaber på Airlinequality.com og det er min erfaring at hvad der står stemmer overens med virkeligheden. Det burde det også være, da brugerne selv er med til, at bedømme selskaberne.

Lige en sidebemærkning. Meget få selskaber scorer over 7 (af 10) i brugervurdering, så 5,2 som LOT Polish Airlines er altså ikke helt ved siden af.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account