This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym RFJ

Hej
    Min kæreste og jeg planlægger en rejse på ca. 1 år. Planen er at starte omkring April 09, og så tage ca. 3 mdr. i Laos, Cambodja og et eller to andre lande i Asien. Derefter tager vi til Australien hvor vi gerne vil køre en tur langs vestkysten fra Perth til Darwin i en 4WD camper i ca. 3,5 mdr. Derefter vil vi bruge ca. 5,5 mdr. på nord og syd amerika og så vende tilbage til dk ca. april 2010.

Alle kommentarer vedr. hvilke udgifter vi kan skal forvente. Hvilke områder vi skal se / overveje at se. Om det er den rigtige rækkefølge (kontinenter) osv. osv. vil altså meget gerne høre så meget som muligt om så meget som muligt – Alle råd vil blive læst med interesse og spænding, så skriv endelig. Også gerne med erfaringer til pakning, hvad man skal have med, rygsæk størrelse og hvad i ellers kan komme i tanke om.

Vi regner med at holde nogle pauser hvor jeg skal arbejde som Divemaster og fruen skrive, så er der nogen der har erfaringer med at arbejde som DM eller dykker instruktør vil jeg også meget gerne høre mere om det. Specielt om det er til at få arbejde, hvor det er bedst og hvad man kan forvente af løn.
    På forhånd tak
    Rasmus

Anonym Anonym

Tjek bla. denne side ud http://globaleye.urbanblog.dk/
    de har også skrevet en super bog om deres rejse…

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account