Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3542924
     Bisgaard

      Hej, jeg og en ven skal på en rejse til Cambodja og Laos med et rejsebureau kaldet Adventureheart. Jeg kan ikke rigtig finde særlig mange der omtaler dette bureau, og vil derfor gerne høre om der er nogle af jer, der har erfaringer med dette?

      #3543499
       Stephanie

        Hej med jer,

        jeg har rejst med adventureheart.com til Venezuela i starten af året.
        Man får en rigtig god service hjemmefra og de prøver hvad de kan for at få en godt igang med rejsen.
        Men min gruppe og jeg blev ret misinformeret. Da vi kom an derover så var mange ting helt anderledes end vi fik forklaret, eller slet ikke forklaret.
        Men det bunder i at vedkommende der stod for rejsen aldrig selv havde været på rejsen. Hun havde kun mødt deres samarbejdspartner her i Danmark, men vidste ikke hvordan det i virkeligheden foregik derover.

        På trods af det, så havde jeg en absolut fantastisk tur! Grunden til at det generede med al den misinformation bunder måske i at det var aller første gang jeg var afsted og ikke havde en ide om hvad jeg kastede mig ud i. Hvis det skete idag ville jeg nok tage det lidt mere afslappet.
        Men igen, de burde have styr på de simple små ting som de havde taget fejl af.

        En veninde rejste til Sydafrika med dem, hun var også meget begejstret. Jeg har en veninde der er afsted Ecuador&Galapagos øerne, hun er også meget begejstret.

        God tur når I når dertil! 🙂

        #3543504
         Bisgaard

          Hej Stephanie.

          Mange tak for dit svar!

          Vi har søgt og søgt rundt for at finde andre oplysninger om Adventureheart end dem de selv kommer med, men har intet fundet, så det har været med store overvejelser om det var dem vi skulle rejse med.

          Men jeg er glad for at høre, at du trods alt havde en fantastisk tur, selvom de misinformationer der har været. Mener vores guide har været afsted før på den tur, så man kan håbe på, at der ikke vil opstå misinformationer, men turen er forholdsvis ny, så vi håber på det bedste.

          Og mange tak skal du have – Vi håber på en uforglemmelig god rejse. 🙂

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account