This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej rejsentutiaster…

Vi er to fyre på 23, der har bestemt os for at komme ud og opleve noget. Vi har ikke det vilde med fastlagte planer. Vi regner med at rejse 1-1,5 mdr. og for omkring 50.000 kr. Vi har en plan om at New York skal besøges, derudover har vi tænkt på Mexico, Sydamerika, Australien/New Zealand, Malaysia og Fiji. Der var bare nogle af de muligheder vi er kommet frem til.

Jeg ville gerne høre nogen der har erfaring med hvor meget man kan nå på en sådan periode, hvor meget man skal regne med i pris og derudover vil jeg selvfølgelig gerne høre om erfaringer med destinationer som vi skulle overveje. Der skal ske lidt af hvert på ferien. Den skal både bestå af afslapning, seværdigheder og derudover nok en hel del fest og farver…

Jeg vil lige sige, at Thailand er udelukket, jeg har nemlig været der og det siger mig ikke så meget.

På forhånd tak

Mvh. Kasper Kristensen

Anonym Louise

Hej Kasper

1½ måned er godt nok ikke meget til det i gerne vil. Jeg har selv været i Australien og New Zealand. NZ alene, skal man bruge 1 måned hvis man gerne have noget ud af det og se det rigtige ZN.
    Australien kan du bruge år på vil jeg sige. Alene østkysten vil tage min 2 uger hvis man gør det hurtigt.

Så med mindre i kun vil have 1½ uge hvert sted, så vil jeg anbefale at vælge én destination. Fx NZ og så vikelig komme ud og opleve hele landet. Det er et FANTASTISK land med et hav af muligheder.
    Mht fest og farver, så er der rig mulighed for det, fx især i Queenstown. Afslapning, så kan man tage til Pahia nord på og så kan man jo skydive, bungy jumpe, riverrafte osv osv.

Go’ planlægning :o)

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account