Dette emne har 5 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 5 år, 4 måneder siden af Caroline Maarslet.

• Forfatter
     Clara

Hej alle:)
      Jeg overvejer kraftigt at tage afsted og arbejde frivilligt for organisationen “Save a heart” i Sri Lanka. Men da jeg ikke har hørt så meget om selve organisationen, ville jeg lige spørge mig lidt frem, inden jeg betaler og tager afsted.
      Er der nogle, der har nogle erfaringer med organisationen?:)
      Hilsen Clara

Katrine Petersen

Hej,

Jeg var afsted med dem for nogen år siden, og kan på ingen måde anbefale dem!
        Der var ingen service fra deres side, og langt over 1/2 af beløbet du betaler går til deres lommer – Ikke værts organisationen!
        Så tage heller selv afsted, og spar en masse penge, eller brug pengene på turen og der hvor du arbejder som frivillig. Det er dem der har brug for pengene – Ikke de grådige folk bag Save a Heart i Danmark!

Sanne Larsson

Hej Katrine,
          Vi er netop blevet bekendt med dit indlæg, som ganske vist er ved at være lidt gammelt, men dog ikke uinteressant at svare på 🙂

Vi er lidt overrasket over den udregning, du har lavet af vores “indtjening” – Mest af alt fordi den er forkert, men også fordi den på ingen måde er eller har været tilgængelig for dig. Derfor er din beskyldning om “grådighed” rent gætteri. Så lad os forkaste den påstand.

Det er utrolig glædeligt, at vi er forskellige som mennesker, men det er naturligvis meget beklageligt, hvis vores service ikke har levet op til dine forventinger, da du i sin tid rejste med Save A Heart. Det er vi meget kede af, da det selvfølgelig ikke er i vores interesse. Vi kan oplyse, at vi besøger alle vores destinationer, inden vi sender frivillige til dem, vi besvarer alle mails inden for 24 timer på hverdage, vores nødtelefon har døgnåbent 365 dage om året og generelt anser vi os selv som værende utrolig hjælpsomme og empatiske mennesker, der til hver en tid vil stå på hovedet for vores frivillige.