Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3504162
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100136 bbp-parent-topic-200033 bbp-reply-position-1 odd post-3504162 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     stine+nicolai

      Min kæreste og jeg planlægger at rejse rundt i sydøst asien med STA travel. Har I nogle gode/dårlige erfaringer med dette selskab…?

      #3507669
       Jesper Jensen

        STA Travel er et stort og anerkendt selskab, så dem kan du godt vælge. Du vil høre både gode og dårlige historier om alle bureauer.

        En god idé er at tjekke Rejseankenævnets hjemmeside, her kan se se hvem der har tabt sager.

        Mange tabte sager = dum idé at rejse med dem.

        #3527971
         Anonym

          Hey

          Til alle der overvejer at rejse med STA kan jeg kun varmt anbefale det. jeg har selv bestilt både gennem kilroy og STA og min erfaring har kune være positiv hos STA travel frem for kilroy der ikke altid har kunne hjælpe med simple spørgsmål.

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log in with your credentials

        or    

        Forgot your details?

        Create Account